Dotazník o zavádění příkrmů do stravy kojence

14.2.24 12:04

Dotazník o zavádění příkrmů do stravy kojence

Krásný dobrý den,
dovoluji si Vás oslovit s prosbou o vyplnění dotazníku. Jsem studentkou Vyšší odborné školy v Brně v oboru diplomovaný nutriční terapeut a právě píši Absolventskou práci na téma „Zavádění nemléčných příkrmů do stravy kojence“. V rámci této práce musím zpracovat dotazníkové šetření, které jsem zaměřila na informovanost maminek a jejich preferencí ohledně zavádění příkrmů. Byla bych moc ráda za vyplnění. Odpovědi jsou zcela anonymní a jen na Vašem uvážení 😊
Předem děkuji za spolupráci a přeji hezký zbytek dne!
 https://www.survio.com/…0V3W4V3Q3N1T

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
11891
14.2.24 12:14

V otázce na příjem je myšleno příjem celé rodiny nebo jen příjem můj?
A dál pak k tomu ovlivnění příjmem…je tam pouze že jsem varila doma protože na hotové z obchodu nemám…a ostatní odpovědi se tedy týkají hotových kupovaných? To je dost zavádějící…protože je spousta těch které vaří příkrmy doma ale rozhodně ne proto že e by na ty kupované neměly…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14.2.24 13:02

@Vladusxx Děkuji za dotaz. Dotazník je směřován na maminky, jak bylo v úvodu zmíněno, tudíž měsíční příjem matky. Otázka s ovlivněním je myšlena celkově na zavádění, tudíž pokud vaříte, nakupujete suroviny - bio, od farmářů, v supermarketu, v akci…? Např. pokud máte vlastní vypěstovanou zeleninu, neovlivní to vůbec atd. Otázka se zaměřovala pouze na finance, a je bráno v potaz, že to není jediný důvod proč matky vaří doma. Ale chápu, že to pro někoho může být zavádějící. Za každou zpětnou vazbu jsem ráda. Hezký den! :)