Druhé dítě - nevím zda ano nebo ne

Anonymní
30.4.21 10:45

Druhé dítě - nevím zda ano nebo ne

Ahoj,

potřeboval bych prosím slyšet něčí názor. Máme jedno dítě a já osobně bych chtěl dítě druhé a klidně i třetí. Rodina je super a jsem prostě rodinný typ, který by si to hrozně užíval. Manželka by chtěl taky druhé dítě, ale je tady jedno velké ale. I když hrozně chci tak prostě logicky nemůžu a chci se tedy zeptat, zda do toho jít nebo ne.

Nebudu si nic nalhávat. Manželka je prostě psychický nemocná (porucha osobnosti, OCD). Několikrát byla hospitalizované na psychiatrii. Než jsme měli první dítě, tak jsem to tak nevnímal, ale s příchodem prvního dítěte se hodně změnilo. První dítě jsem konzultoval s odborníky a ti mi řekli, že bude vše v pořádku a nemám se čeho bát. Bohužel tomu tak nebylo a manželka onemocněla (hospitalizace na psychiatrii). Když jsem se ptal následně odborníků co s tím, tak řekli, že mi prostě nic nemůžou garantovat. S manželkou si navíc hodně přestáváme rozumět. Věčně se chce hádat. Pořád hledá konflikty. Za všechno můžu já. Málo pomáhám. Nic nedělám a dokonce kvůli mě nemá čas na sebe. Já funguju, tak že všechno toto nějak v rámci možnosti vstřebám a snažím se na to reagovat klidně atd. hlavně kvůli dítěti. Je to blázinec. Hrozně psychický náročné a dává mi to pořádně psychicky zabrat. Jakákoliv práce je pro ní hrozně únavná a má prostě potřebu pořád za to jakoby dávat vinu ostatním, že ona to musí na té rodičovské dělat.