Duphaston a menstruace

Napsat příspěvek
Velikost písma:
4843
16.11.12 08:36

@Pear84

Jee, tak to máme stejně :) Já jsem dneska 20. DC :) co ty? Budu doufat, že se nám třeba ještě před Vánocema zadaří :hug:

Já měla včera na ovu testu slabou čárku, tak zkusím dneska ještě jednou, měla by být silnější. Také na sobe ovu poznám :) Ten bolestivý podbřišek moc přehlídnout nejde :D

To bude vaše první mimčo? My už jednoho prcka doma máme, ten šel hned napoprvé :D Akorát teď po porodu a kojení mám nějaké rozházené hormony nebo nevím čím to je :(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1362
16.11.12 08:59

@effulka no tak u nás je to prvni mimi. No začali jsme v dubnu a už máme listopad. Tedka čekám na ovulaci. Nějak se nám nedaří. No a tak jsem zmenila lékaře a dostala jsem nové léky. :lol: takže nová naděje.. Snažím se jet dál. U mě to bude asi hodne psychika. :,(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4843
16.11.12 09:28

@Pear84

A novým lékem je ten Dupoš? Nebo jsi dostala ještě něco jiného?

Já doufám, že mi pomůže. Páč jsem měla docela krátkou tu část po ovulaci, tak se asi vajíčko nemělo šanci usadit, tak snad to teď bude lepší.. MUSÍ :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1362
16.11.12 09:56

@effulka nový lék je clostilbegyt. Nevim jestli jsi o nem slyšela. No a Duphaston je k tomu navic.
Určite ti pomůže on se snaží udržet žluté tělísko. Takže to bude vše v poho a budeš těhotna hnedka. :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4843
16.11.12 11:36

@Pear84

No, jsem zvědavá :( Byla bych stráášně ráda :)
A ten první prášek bereš na co? Na vyvolání ovulace?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1362
16.11.12 12:43

@effulka
ten první lék beru na zvětšení vaječníků. ;) aby se mi tam udelalo více vajiček. ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4843
16.11.12 12:48

@Pear84

Hm, a to ti posune ovulaci trochu dopředu, že? Asi bych něco takového také potřebovala :( Ovulaci mít cca 20 - 22 DC je mazec :(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1362
16.11.12 12:51
@Efulka píše: