Flirt dance Praha

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2379
28.3.12 10:35

škoda, kdyby tady v Pze, nechám se zlanařit i do CT :))

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4306
28.3.12 10:36
@eifos píše:
ale oni vedou jen pole ne?? já právě myslela flirt.. pole bych šla do firefly na Hradčanské

Něco jsem našla: http://www.salsa-dance.cz/…t-dance.html

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4306
28.3.12 10:40

@Solvejg Nevím, mě se nelíbí ani ty prostory na Václaváku (je to jak hrobka -3 patro fuj :? ) a v Praze mi ani nějak podle fotek a popisu nesedí cvičitelky - sympatické mi přišly v Brně a Ostravě. Byla jsem v CT i na jednom konkurzu a ani Růženka H. mi nějak neseděla - její kecy na jiné cvičitelky než CT mě docela naštvaly, přičemž vyčítala to, co sama dělá :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2379

díííky!Už to studuju! :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
93
@eifos píše: škoda, kdyby tady v Pze, nechám se zlanařit i do CT :))

Nemyslím si, že by bylo CT na flirt špatné (byla jsem na seminářích u několika pražských lektorek), vždyť z této této taneční školy před lety vzešel, a odtud se teprve rozšířil do celé ČR a jiných tanečních studií a škol…s pole dance jsem ale také začínala jinde…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
93
28.3.12 10:43

No je fakt, že prostory na Václaváku nic moc a s Růženkou jsem se potkala jednou na tyči už jakožto lektorka CT, takže na mě žádný kecy neměla:-) Ale v Brně to máme moc pěkný a jsem tu spokojená…s flirtem:-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4671
28.3.12 10:53

já jsem na Růženku chodila na flirt, a byla naprosto super. já ji měla moc ráda.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26833
28.3.12 15:10
@eifos píše:
ale oni vedou jen pole ne?? já právě myslela flirt.. pole bych šla do firefly na Hradčanské

No co já vím, tak i Flirt…jako je možný, že co jsem tam nebyla, tak ho zrušili, ale normálně ho dělali :palec: :think: :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4306
31.3.12 23:06