Snažilky Havířov 2011

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
33315
6.8.11 09:35

Jj, maras. Dělám HV-ZSV pro ŠS. Je to na fildě, tak alespoň v tomhle se to dá. Ale celkově mě to už nebaví, studuju už strašně dlouho. :oops: Po prváku jsem byla rok doma se synem, a LS čtvrťáku jsem si musela zopakovat, protože jsem byla nemocná. Tak se mi to zpozdilo celé. No, psát diplomku a přestavovat dům taky nebyl nejlepší nápad.

Ty máš co za aprobaci a kde učíš? Po RD uvažuju, jestli se upíchnout někde v Havířově na SŠ nebo se pokusit uplatnit v Těrlicku na ZŠ, kterou máme 5 minut od domu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
19692
6.8.11 09:49

Ahoj snazilky,tak ja uz jsem od vas za zenitem mam trileteho Tygra a zacla jsem chodit do prace,takze moc casu nazmar uz nemam a tady se objevim jednou za cas.
Jinak teda holky at se vam s tim snazenim dari :palec:
TINUVIEN: Terlicka zakladka tam mi tedka nastupuje od sestrenky mala do prvni tridy.Jeji bracha tam mel hroznou ucitelku ty prvni dva roky,proste si na neho zasedla a hotovo. :evil: Ted uz se ji myslim nastesti zbavil :pankac:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
33315
6.8.11 11:08

gorino a plánujete druhé? Na té základce bych mohla učit max. druhý stupeň. Syn letos nastupuje do první třídy, ale jde do polské malotřídky.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
909
6.8.11 18:18
Ahoj, já mám první stupeň. Učím na Zš na Šumbarku.
Tinuvien píše: