Reklama

Jak poznám, že jsem připravená na dítě?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Patie
Ukecaná baba ;) 2461 příspěvků 1 inzerát 22.01.17 18:22
Jak poznám, že jsem připravená na dítě?

Ahoj holky…
Nedávno jsem zakládala diskuzi o tom, že jsem přišla do jiného stavu. První den jsem byla v šoku, nebyla jsem si vůbec jistá, jestli se víc přikláním k tomu nechat si to nebo ne. Je to 3 dny, s partnerem se o tom neustále bavíme a nějak jsme došli k názoru, že si to necháme. Je pravda, že je to velká komplikace (studuji VŠ), mimčo jsme plánovali až později, ale jemu už táhne na 30 a vzal to úplně v pohodě (na můj vkus asi až moc). Zato já jsem od té doby uzlíček nervů. Na jednu stranu je tu ten mateřský pud, roste ve mě život. Ale tím všechny plusy končí a cítím se pod psa. Přijdu si moc mladá (je mi 20), studuju školu, která mě baví, s přítelem žijeme v Českých Budějovicích a moc se nám tu líbí. Vlastně mě ani netrápí to, že se o dítě nedovedu postarat, myslím dokonce, že budu dobrá máma. Spíš se bojím všech těch změn okolo - ať už vztahových nebo třeba stěhování… Věc se má totiž tak, že i teď jsem tu přes týden sama a přítel jezdí po montážích a vrací se ve čtvrtek večer. Na jednu stranu už jsme si tu k bytečku a všemu vypěstovali vztah, na druhou stranu tu nikoho nemám a nikdo nám tu nepomůže. Naopak, návrat do mého rodného bydliště by mi usnadnil začátky s mimčem, protože naši jsou nadšení a pomohli by jak by to šlo, ale zase bych tam byla nešťastná (mám s tím místem spojené opravdu špatné myšlenky a pocity, stačí jen mluvit o tom vrátit se a rozbrečím se). A teď babo raď…To je tedy spíš taková vedlejší otázka - co myslíte, že je lepší? Méně změn, v klidu, ale zase na to být sama? Nebo být v nervu, ale zase mít poblíž příbuzenstvo, které pomůže?