Jak řešit problémy ve školce?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2642
9.6.15 15:54

@Vorvaň obrovský
jestli je ovšem její..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7346
9.6.15 17:36
@kjhui píše:
@neumisa
nějaká dobrá duše na to upozornila úču která se v tom poznala, asi?? a zakladatelka má průůůů. er

Proč by měla průser??? Pokud to skutečně píše ona učitelka a není to to co si myslím, že to je :mrgreen:, tak žádný průser nevidím…ty ano?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2
9.6.15 18:38

Omlouvám se, jsem ta učitelka. Rozhodně o žádném „průseru“ nikdo nemluví.
Jde zde o vyjádření mého názoru :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10.6.15 12:49

Ano, je to paní učitelka. A paní učitelka je natolik profík, že bude brát toto pouze jako konzultaci jedné maminky s dalšími, a jistě nebude nic přenášet na dítě :) Také si nemyslím, že bych já, nebo kdokoliv jiný měl průser - ten by nastal v okamžiku, kdybych přímo napsala, o jakou školku se jedná, nebo kdyby paní učitelka jmenovala syna.
To, že zvažuji návštěvu jiné PPP než mi bylo navrženo, jsem paní ředitelce řekla narovinu, takže se ani nejedná o nějaké vyzrazení „tajemství“ (kdybych chtěla dělat tajnosti, nenapíšu to na internet, žejo :lol: )
Jinak věci se celkem pohnuly, termíny do PPP mám dokonce 2, jedna státní, jedna soukromá. Syn chodí do školky stále rád, což je pro mne zásadní. A zítra máme rande s paní ředitelkou, kde se domluvíme na dalším postupu.
Nicméně Vám dámy děkuji za informace (ač některé byly nepříjemné, všechny byly přínosné - díky nim jsem si zjistila spoustu věcí, které by mne v budoucnu mohly nemile překvapit ;) )

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2965
10.6.15 19:46

@baruska.provazek Já bát zmiňovanou učitelkou, dám to sežrat tobě. Dítěti samozřejmě ne, ale jako učitelka bych dokázala být nadále na matku hodně nepříjemná. Zvlášť, jestli je dítě opravdu takový dáreček, jak učitelka popisuje.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26265
10.6.15 19:48
@Anonymní píše: