Jsou zde mladé maminky dvojčátek? :-)

Anonymní
11.11.20 23:59

Jsou zde mladé maminky dvojčátek? :-)

Ahoj holky, mam tu nějaké mladé maminky dvojčátek?
Miminko jsme s partnerem plánovali (je o deset let starší a zajištěný)
V létě byla v plánu svatba, s tím že se o miminko začneme snažit už teď, protože jsem si myslela, že mi otěhotnět bude trvat minimálně rok (jak všude u známých slyším)
No ale vydařilo se to na první dobrou :) :D
Jen jsem u svého lékaře zjistila, že jsou miminka dvě, a trochu mě to vyděsilo, jestli se ve svém věku zvládnu o dvě mimča postarat.
Momentálně dodělávám vysokou školu, na mateřské jsem měla v plánu jít na dálkově studium, do toho pracuji jako kooperatorka e-shopu. Na Miminka mám našetřeno 230 tisíc, kdyby to náhodou s partnerem nevyšlo (což zatím je vše růžové, jsme spolu 3 roky)
Mám tu též nějakou mladou maminku dvojčat? :-)

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
237
12.11.20 08:44

Mladá už nejsem, je mi 35, ale děti jsem měla ve 26, škola nedodělaná, práci jsem neměla…školu jsem dotáhla, práci i s hodně nemocnýma dětma našla, kluci jsou dnes úplně v cajku, ačkoli byli předčasně. Je to očistec, ale dá se to zvládnout :) jo, a 230 tisíc je málo, když jedeš všechno dvakrát, dvojcata vážně lezou do peněz :D jen kočár nás tenkrát vyšel komplet na 40. Ale ty už máš asi nárok na porodné teď, ne? Já nedostala tenkrát vůbec nic.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5270
12.11.20 08:45

A myslíš že za 10 let byses dokázala postarat líp? :D Jestli doděláváš vejsku, tak ti zřejmě není už 18. Zvládnout to budeš muset, gratuluji :lol:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
237
12.11.20 10:53