Kde studovat speciální pedagogiku

3.1.20 19:19

Kde studovat speciální pedagogiku

Ahoj. Chtěla bych se přihlásit na dálkové ( kombinované) studium speciální pedagogiky. Nejblíž to mám do Prahy, ale slyšela jsem dobré reakce na Olomouckou VŠ. Máte někdo zkušenosti?
Ještě se chci zeptat na přijímací řízení. Už jednu VŠ mám, technické zaměření. Pracuji jako učitelka odborných předmětů na SŠ. Co je potřeba nastudovat., jak se nejlépe připravit Na stránkách školy zatím nic není.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymní
3.1.20 19:21

Já jsem v Olomouci a je to fajn. Jsem na denním. Ale máme dost zbytečných předmětů a na mě málo praxe. Jsem na Bc

• Nahlásit
  • Citovat
3.1.20 19:24
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3.1.20 19:41

Hradec Králové

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4496
3.1.20 19:42

MU Brno

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3.1.20 19:46

Málo praxe jo? Já tam zrovna studuju specku. Dálkově. Jestli někomu přijde 40hodin průběžné a 3 týdny souvislé v každém semestru málo, tak nevím. Nám dálkařům, co si skrz to bereme volno to teda málo nepřijde. Jinak je to fajn. Učitelé vesměs v pohodě. Vše co je potřeba k přijímačkám, je na stránkách. A speciální pedagogika je široký pojem. Je tu např. speciální pedagogika předškolního věku, specka pro 1.stupeň, Specka intervence, Specka vychovatelství, Specka andragogika atd.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
90
5.1.20 21:14

@Tojsemja3
Taky jsem pro Hradec, je to skvělá škola :palec:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.1.20 22:06
@Sarinaa píše:
@Tojsemja3
Taky jsem pro Hradec, je to skvělá škola :palec:

A jak je to s praxi v Hradci?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.1.20 22:11

Byla :D. Aktuálně neporadím, už jsem 10 let pryč. Ale ta největší praxe Tě čeká až v zaměstnání, pak zjistíš o co jde, na škole máš hodně zkreslený pohled. Nicméně i teorie je velmi důležitá. :palec:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu