Kdy si zvykne na školku

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

chaela
Ukecaná baba ;) 1378 příspěvků 2 inzeráty 18.09.18 08:53
Kdy si zvykne na školku

Ahoj, chtěla bych se zeptat, po jak dlouhé době si vaše děti zvykly na školku. Syn nastoupil letos, vím, že je to krátká doba, ale moje nervy… První týden brečel ráno, pak dobrý, ale celé odpoledne i ráno vykládal, jak tam nechce. Druhej týden nebrecel, šel tam dobrovolně, ale stěžoval si, že je sám, že si sním nikdo nechce hrát. Včera jsme na hřišti potkali děti z jeho třídy a buď ho ignorovaly nebo odstrkovaly, že si s nima hrát nesmí. Od té doby zase do školky nechce, pořád jen říká, že je tam sám a nikdo si s ním nehraje. Ptala jsem se učitelky a prý je to pravda, hraje si vždy celou dobu sám. Uvidím, jestli se ho třeba budou snažit zapojit, pokud ne, poprosim je o to. Nechci ho vodit někam, kde se mu nelíbí a kde nechce být. Určitě víte, jak mi je. Tak mě prosím povzbudte, že si zvykne a že i děti ho začnou brát.

Reakce:

Uživatel je onlineblumen
Hvězda diskuse 42605 příspěvků 18.09.18 08:59

@chaela Ty tam nejsi. Zapojit by se ho mela snazit ucitelka, takze resit s ni. My tento problem nemeli, u mas se staraji ucitelky o tyto zalezitosti.

Russet
Extra třída :D 12133 příspěvků 18.09.18 09:02
@chaela píše: