Kolik dostanu?uraz

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
quanavera
Kecalka 444 příspěvků 27.03.19 17:08
Kolik dostanu?uraz

V listopadu jsem mela uraz kolena, mam pretrhane vazy a ceka me operace, myslite ze mam narok nananejake nejake penize mam urazovku u cpp

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Janli
Echt Kelišová 8148 příspěvků 27.03.19 17:10

To se vážně ptáš tady? My snad víme na kolik máš nastavené krytí úrazu? Normální je vzít pojistnou smlouvu, lékařské zprávy a kontaktovat pojišťovnu. Tady ti to fakt nevyvěštíme ani z křišťálové koule.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.03.19 17:13

@quanavera určitě.....
ale připrav se na papírování a všechny zprávy co dostaneš do ruky si hned okopíruj.....
Já ted vyřizuju pojistku,pracovní neschopnost a už přes měsíc jen honím papíry.
Dnes opět přišel papír,že chtějí něco doložit…a přitom už jsem jim tam posílala lékařské zprávy.

quanavera
Kecalka 444 příspěvků 27.03.19 17:14

Ptam se na zkusenosti jinych nez to zacnu resit.

TeSudička
Kecalka 441 příspěvků 27.03.19 17:17

Opravdu jsi dospela? To je dotaz jak stehno :roll:

Janli
Echt Kelišová 8148 příspěvků 27.03.19 17:18

Jestli jsi měla úraz v listopadu, tak jsi to měla řešit v listopadu, protože někde chtějí hlášení pojistné události ihned, jinde až po skončení léčení. Pokud máš úrazovku, tak něco dostaneš, ale informuj se na pojišťovně. Řešíš to dost pozdě.

Uživatel je onlineterien
Extra třída :D 10660 příspěvků 27.03.19 17:19
@quanavera píše:
Ptam se na zkusenosti jinych nez to zacnu resit.

A k čemu ti jsou zkušenosti jiných, když každý může mít úplně jinak postavenou smlouvu? To jsou diskuze tohle :roll:

quanavera
Kecalka 444 příspěvků 27.03.19 17:22
@Janli píše: