Leden 2010

Napsat příspěvek
Velikost písma:
12419
22.9.09 09:22

Ahoj holky, no já ty kočáry pořád studuju na netu a chceme zajet do toho Zlína ale čím víc diskusí čtu tím jsem z toho víc na mrtvici. Každý kočár má zkrátka něco, pokud do něj teda nechci vrazit 15-20tis-což nechci. začínám pomalu přemýšlet jestli fakt není zbtečné mít kočárnový když ten co máme po Honzíkovi je používaný od října 07. Fakt nevím. :roll:
Marodům přejeme brzké uzdravení :wink:
Fragi já bych k dr radši šla-přece jen ti napíše možná ěnco co bys mohla a co tě vyléčí-mně můj gynekolog říká že než se trápit dlouho-což na dítě nemá taky dobrý vliv-tak je lepší zakročit šetrnou léčbou :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9216
22.9.09 10:21

Lucilko já mám kočárek po Filípkovi, obyčejný, 3 roky starý.Nejdřív jsem chtěla nový, ale pak jsem si to rozmyslela.Ono to totiž hrozně uteklo a kvůli chvíli se mi nechce investovat.Navíc mi toho stejně asi moc nenajezdíme, Filípek na procházky moc není, radši jsme doma na zahradě a u taťky v dílně :wink:
Tak raději ty peníze investuju jinak

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5269
22.9.09 10:54

Ahoj holky,
hlasim se po dovoleny, uz zas zpatky v plnem pracovnim provozu. Uz jen 3 mesice a hura na materskou!!!
Nestiham docitat, jen jsem zahlidla neco o nemocech, Fragolko a dalsi, at je vam brzy lip kocky!!
My vcera objednali po netu kocarek (Phil &Teds) se vsim moznym prislusenstvim, autosedacku, kyblik na koupani prcka, pak taky polstar pro me, takovou tu dlouhou zizalu, protoze se v noci vubec nevyspim. Jinak jsme v nakupech jinak dost pozadu, z obleceni nemame skoro vubec nic (asi jedny dupacky a dvoje ponozky, co jsme dostali od znamych), ale jeste je casu dost, zejo:) Za hodku jedu na kontrolu, tak snad bude vse ok, porad me zlobi ty bilkoviny v moci. Mrnouskovi se asi dari dobre, kope jako blazen, mam pocit, ze tam misto prcka mam chobotnici :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1353
22.9.09 11:07

Ahojky,