Listopad 2015

• Otevřená skupina

Ahojte maminky, založila jsem novou skupinu pro holky, co mají termín v listopadu, jelikož ostatní skupiny nikoho nepřijímají a toto je otevřená skupina :-)

Otevřená skupina (volný vstup pro všechny návštěvníky)
Omezené přispívání (pouze členové mohou do skupiny přispívat)

• Fotoalbum (7)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
59
11.9.15 07:45

Občas se mi stane něco podobného, moc to nebolí, ale najednou mám přesně pocit na něco mezi menstruací a průjmem…ale vždycky to za chvilku přejde a malý je u toho také vždy vzhůru a dělá si párty, tak si myslím, že jen nabere nějaké orgány :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
59
11.9.15 08:15

A mimochodem, už se Vám zdá o porodu? Mně se dneska zdálo celou noc, že rodím…a to jsem mezitím byla několikrát vzhůru, ale vždycky se to vrátilo. Pokaždé jsem říkala lékaři, že je ještě brzy, ale on odpovídal, že je to dobrý, že už je malý „hotový“ a narodit se může :) Stihomam :) každopádně to nebylo poprvé a včera už jsem složila kočárek a vzala si dovolenou na „předvánoční-předmiminkový“ úklid (za 14 dní). Pak už postavíme postýlku a začnu vyvařovat pleny. A připravovat tašku, i když mám ještě dva měsíce čas…máte to také? Připadám si jako blázen :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
98
11.9.15 09:21

Mě už se také zdálo o porodu :lol: pomalu si začínám vše připravovat a postupně nakupovat :D už teď je to s tím pohybem horší, tak ať to ještě zvládnu. Musím říct, že to rychle utíká. :)

Ve středu jsem byla na 4D ultrazvuku. Malá byla krásně vidět, tak jsem byla ráda a ještě se víc a víc těším :dance:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
59
11.9.15 09:40

Juuuu! A můžu se zeptat, jak to s tím 4D vlastně je? Musím se objednat někam na specializované pracoviště, můj doktor mě asi nikam nepošle, že? A kolik stojí? Chtěla bych prcka také vidět :) a je to nějak časově omezené?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
98