Má manžel malý plat?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
15.1.16 12:33

má manžel malý pl

Ahoj chtěla bych se zeptat, dneska ráno přišel manžel vytočený z práce, že zase na pásce neviděl zvýšení platu co měl slíbeno. Je naštvaný a řekl že půjde jinam kde bude mít víc. Jenže já se trochu bojím aby jinde opravdu dostal víc :think: Pracuje jako dělník seřizovač - lisař, ve firmě je deset let a má 23 000 hrubého. Má snížený daně na děti tak má 21 000 čistého. Chtěla bych to porovnat s jinými platy dělníků. Samozřejmě anonymně. Dík

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
15.1.16 12:36

Čoveče, mně to teda tak málo nepřijde. Zvlášť, když to udělá 21 čistého.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14845

Musela jsem rozkliknout, abych se dověděla, co má probůh malého 8o. Plat mi přijde v normě. :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8284

Také si myslím, že na tuhle profesi je to hezký plat :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
25179
15.1.16 12:40

Na tuhle profesi to jako kalamitu nevidím.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6525
15.1.16 12:41

No tak jestli měl slíbeno, tak by měl zajít za nadřízeným… Jako hned bych výpověď nedávala. Ať to přes víkend rozdýchá a v pondělí zajde za šéfem a v klidu si popovídají… Nevyplatí se jednat v amoku.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
35029
15.1.16 12:43

Taky jsem se musela jít podívat, co má malého :mrgreen: Jinak mi to přijde spíš nadprůměr na tuhle profesi, taky záleží kde to je, jestli Praha nebo zbytek světa :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
15.1.16 12:43

Heh, můj muž má 23 čistého a to je vysokoškolák. Pracuje ve firmě 6 let. :-( Já jsem před mateřskou pracovala za 16 čistého - rovněž VŠ!!! Taky asi záleží, odkud jsi. My jsme z Ostravy.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
15.1.16 12:44