Majetkové vypořádání - jak popostrčit ex

23
8.1.21 11:19

Majetkové vypořádání - jak popostrčit ex

Ahoj,
v roce 2020 jsem se rozvedla s partnerem a v listopadu jsem mu přes právníka zaslala návrh na majetkové vypořádání. Začali jsme komunikovat přes právníky kvůli tomu abychom nečeřili zbytečně emoce mezi námi. Jediné na čem jsme se zvládli dohodnout už předtím bylo to, že on pozemek nechce a nechá se vyplatit. Je u nás menší problém, že já do toho pozemku dala víc peněz a chci mu vrátit jen částku kterou do toho on opravdu vložil za předpokladu že nebudeme vůbec dělit bankovní účty atd. kde by on zase naopak doplácel mě. Přijde vám to férové ode mě? Chtěla jsem na jaře - v létě začít stavět ale on mě brzdí tím, že se zatim nebyl schopný vyjádřit. Navíc mě tlačí podmínky od obce, kvůli kterým určitě letos musím začít stavět. Nemáte nějaký nápad jak bývalého popostrčit? Na Vánoce mi přes rodiče poslal dárek a já ho v návalu emocí našim vrátila. Tak jsem přemýšlela že bych mu napsala a navázala na ten dárek, že je to od něho hezké, ale lepší dárek by pro mě byl se už vyrovnat. 😀 Návíc nechápu proč mi nějaký dárek vůbec posílal. A na druhou stranu mu už nechci psát když už to řešíme přes právníky. Děti žádné nemáme, takže kvůli dětem konverzaci neudržujeme. Soudní cestě bych se ráda vyhnula, nemáte nějaké nápady? Díky moc.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3033
8.1.21 11:25

Spolehlivě urychlit to můžeš, pokud navrhnes rozdělení velkorysé k němu, aby on dostal trochu víc než by opravdu měl. Pokud tě tlačí čas, může se ti do v důsledku i vyplatit a ještě ušetříte za právníky.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23
8.1.21 11:29

@jita22 když mě v důsledku přijde že jemu o peníze vůbec nejde, ale spíš o to aby mi to trochu znepříjemnil s mym novym „spolustavitelem“.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
516
8.1.21 12:28
@Behemotha píše:
Ahoj,