Mame doma myš a miminko

15
16.12.19 13:46

Mame doma myš a miminko

Ahoj, dnes se mi v obyvaku objevila mys.Mam mastrazenou pasticku, ale nasla jsem i novej u maleho v ohradce :? Muze prcek-5mesicu neco chytit? Mam v ohradce vsechny hracky…????????????

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
100
16.12.19 13:50

Tak ta šance tady vždycky je - dítě může od myši chytit nějakou přenosnou nemoc, nebo vám domů donese blechy :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1813
16.12.19 13:50

Nejsem odborník, napíšu jen, co si myslím. Podle mě ano, myslím si, že z myších výkalů něco chytit může. Vše bych vydenzifikovala a vrátila, až se myš chytí. A taky udelala opatření, abych doma myši neměla. :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
16.12.19 13:59

Jakou máš pastičku? Bohužel mám s nimi hojné zkušenosti - starý dům. Kup plastovou pastičku a jako návnadu dej ořech. Nejrychlejší způsob, jak ji chytit.
A jinak ano, u 5 měsíčního mimina bych raději vše vydezinfikovala.

• Citovat
  • Nahlásit
15
16.12.19 14:01

Jsem z toho pekne na palici…bydlime ve starsim baraku se sklepem a jeste k tomu v prizemi. Pasticky zu jsou nastrazeny, vse vyperu na 60 a hracky umyju, ale jak zanranit, any se nevraceli, to nevim…hned me napadlo poridit cicinu, ktera by byla jen doma(nechodila by ven) ale tot otazka, co je pro mimco horsi, zda mys ci kocka🧐

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15
16.12.19 14:03
@Anonymní píše:
Jakou máš pastičku? Bohužel mám s nimi hojné zkušenosti - starý dům. Kup plastovou pastičku a jako návnadu dej ořech. Nejrychlejší způsob, jak ji chytit.
A jinak ano, u 5 měsíčního mimina bych raději vše vydezinfikovala.

Mam ty klasicke drevene…ted jsem nastrazila se system…no, zitra jedu do mesta, tak zkusim koupit tu plastovou a orech

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
16.12.19 14:04