Maminky Prostějov

Napsat příspěvek
Velikost písma:
23
10.4.13 19:45

Za to si může ségra sama. Je přehnaně bojácná a neteř nikdy nesměla nic, proto nic neumí a všeho se bojí. Navíc nechodí do školky, protože má alergii na potraviny, takže je pořád jen se ségrou. :? A co vlastně studuješ?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
silvik88
10.4.13 20:31

Jej… ale nebudu soudit. ja si stále rikam to.bude tak a tak. tohle naopak nebude!! a zname to - nic nelze naplanovat, kdovi jak co bude…
studuji lekarskou - vseobecne lekarstvi, jsem v 5. ročníku a za rok mám končit, uvidíme. a čím se vlastně zivis ty?

• Citovat
  • Upravit
23
10.4.13 20:43

Teď ničím, jsem doma. Ale podnikala jsem s dárkovým vínem, etikety s věnováním, svatební, firemní atd. Ale teď lidi přestali mít prachy a šlo to do kytek. Tak jsem osoba pečující o dítě :lol: Přemýšlím, co bude pak, po mateřské, ale tady je to s prací těžký. No, teď si užívám nevolností v pohodlí domova :lol: Ale Ty jsi dobrá, že zvládáš školu :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
silvik88
10.4.13 20:53

Tak není to úplně lehké, ale když bůh da, tak tento rok ukoncim nejdříve. v 5. ročníku je dost možnost predterminu oproti jiným ročníkům a pak supky „domů“ na materskou, starat se o baby, v říjnu a v listopadu 2 statnice a pak do pracovniho procesu - na praxi do nemocnicw, abych mohla na další stanice…
když dítě jo nedovoli, tak jen. odchodim praxi a zkoušky udělám později. moc to neresim, pze nevim co bude…
takže ty jsi podnikala celou dobu, jo? aha. a co máš za školu? tipuji oděvní :) to k PV přeci jen patří :)

• Citovat
  • Upravit
23
10.4.13 21:02

Ne obchodní učňák. Nedodělala jsem ani nástavbu, protože jsem odešla z domu a musela začít makat. Tady je to ale stejně jedno, jakou školu máš. Za svobodna je to o známostech a s dětma máš prostě smůlu, taková je realita. :( Proto jsem šla do toho podnikání. Stejně seš dobrá.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
silvik88
10.4.13 21:08