Máte zkušenosti s reprodukční klinikou ProCrea v Praze-Smíchov?

7
4.5.21 13:03

Máte zkušenosti s reprodukční klinikou ProCrea v Praze-Smíchov?

Ahoj. Máte někdozkušenosti s centrem asistované reprodukceProCrea v Praze na Smíchově?…Jednání s klientkou, přístup lékařů, úspěšnost, cena?…Byla jsem tam na vstupní konzultaci kvůli zmražení vajíček, abych zjistila nějaké informace ale v podstatě jsem se sama nic nedozvěděla, jen cenu a jestli se chci objednat, ale komunikace lékaře vesměs žádná. Spíš než psychická podpora a nějaké vysvětlení co a jak, jaká je úspěšnost apod. jsem se dozvěděla že mám nejvyšší čas. Spíš než nějaký lidský přístup lékaře jsem si přišla jako u obchodníka, pro kterého bylo důležité jen moje rozhodnutí CHCEŠ/NECHCEŠ a z toho plynoucí peníze.
Proto mě zajímá jen jestli jsem narazila na špatného lékaře a mám dát centru šanci a zkusit si říct o jiného doktora nebo spíše uvažovat o jiném centru?
 Děkuji

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1003
4.5.21 13:33

@Niky_is Ahoj sice neporadím chodím do jiného centra, ale z toho co píšeš tak to bych tam asi nechodila s takovým přístupem. Ještě když se sama cítíš špatně :nevim: jako může to být jen špatný lékař zrovna takže pokud nechceš ještě řešit jiné centrum tak bych třeba zkusila jiného lékaře a potom když tak změnu centra. Samozřejmě lékař nemůže říct kolik přesně bude stát celý proces, protože jde i o to jaké budete chtít metody a další věci. Nicméně já jsem třeba vstupní pohovor měla takový, že jsem hned dostala žádanku na odběry, sono vyšetření a objednání na další vyšetření které doktorka chtěla :nevim: A nikdo se mě vyloženě neptal zda se chci opravdu objednat k nim prostě jsem přišla a už to jelo a řešilo se vše víceméně hned :palec: :palec: