Menstruace + nachlazení vedlejší účinky ?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.03.19 09:55
Menstruace + nachlazení vedlejší účinky ?

Ahojky holky zakládám pro někoho divné téma. Ale chci se zeptat a zajímá mě, jestli jste to některá také zažila? ;) antikoncepci beru už skoro 5 let… teď k věci pokaždé když jsem to dostala dříve teď už to moc nemám protze mám novou HA mám zase jiné vedlejší účinky… ale proste vždy když jsem to dostala byla jsem jak mrtvola totálně unaven a pokaždé jsem byla nachlazená -rýma, bolesti v krku škrábalo mě v krku opary a tak to bylo pokaždé když jsem měla menstruaci opravdu po každé. Přijde mi divné abych byla nachlazena co menstruace každý měsíc :nevim: někde jsem totiž četla ze to muže být i vedlejší účinek braní HA? Tím pádem mi HA nesedí? Zažila jste to některá taky? Předem děkuji :hug:

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek
Reklama