Městský byt a úklid / velký úklid

Napsat příspěvek
Velikost písma:
15674
30.1.11 22:12
nikita066 píše:
Ahoj holky,
mám na Vás dotaz. Za souseda mám inteligentního člověka, který má před jménem Ing. ale věci, které řeší mi příjdou pro mateřskou školu.
Neustále řeší úklid, že uklízím špatně a to neuklízím a že mu lžu a že k němu nemám úctu …
Vždy jsem k němu slušná, zdravím ho, nic osobně proti němu nemám, žádné naschváli ani podobné blbosti jsem mu nedělala.
Jsou mi tady ti lidi celkem fuk, že.

Dnes jsem mu předávala velký úklid a roztržka jak blázen. Už jsem to nevydržela a slušně mu řekla, že jsem učitelka a ne uklizečka a že líp uklízet neumím a když mi nevěří, že ten úklid dělám, že vždy na něho zaklepu a může si jít mi stoupnout za zadek, což odmítl a vyhrožoval problémy.

Může mi nějaké udělat?
A je někde napsáno, že velký úklid se musí dělat každý den a ne jen v neděli? (nepočítám odklízení sněhu)

Ahoj. Bohužel problémy soused udělat může (myslím tím problémy typu naschvály atp). Teď bydlím v paneláku, kde část lidí má byt v OV, část v DV, ale máme tu paní na úklid a má přesně dané, co má kdy (jak často) uklízet. To je na nástěnce, takže kdyby někdo chtěl, může to kontrolovat.

U našich (taky bydlí v paneláku, kde mají lidi byt v OV nebo DV) paní na úklid nemají, uklízí služba a taky mají jasně napsané, jak často a co se má umývat (tj přesně vymezené povinnosti služby na úklid). Otázkou je, jak pak případné porušení postihovat, to se tam snad nikdy neřešilo. Tak možná by stálo za to, pokud se nějak pravidelně scházíte na schůzích atp, něco takového vytvořit, ať se pan inženýr vyjádří přede všemi. Pokud na schůze nechodí, tak bych mu řekla, že měl možnost a víc bych to neřešila.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1047
30.1.11 22:15