Městský byt a úklid / velký úklid

13335
30.1.11 18:36

Městský byt a úklid/velký úklid

Ahoj holky,
mám na Vás dotaz. Za souseda mám inteligentního člověka, který má před jménem Ing. ale věci, které řeší mi příjdou pro mateřskou školu.
Neustále řeší úklid, že uklízím špatně a to neuklízím a že mu lžu a že k němu nemám úctu …
Vždy jsem k němu slušná, zdravím ho, nic osobně proti němu nemám, žádné naschváli ani podobné blbosti jsem mu nedělala.
Jsou mi tady ti lidi celkem fuk, že.

Dnes jsem mu předávala velký úklid a roztržka jak blázen. Už jsem to nevydržela a slušně mu řekla, že jsem učitelka a ne uklizečka a že líp uklízet neumím a když mi nevěří, že ten úklid dělám, že vždy na něho zaklepu a může si jít mi stoupnout za zadek, což odmítl a vyhrožoval problémy.

Může mi nějaké udělat?
A je někde napsáno, že velký úklid se musí dělat každý den a ne jen v neděli? (nepočítám odklízení sněhu)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
30.1.11 18:56

já bych ho s úsměvem poslala do patřičných míst a dál s ním o tom nediskutovala at péruje své děti ne?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30.1.11 18:58

a jinak.. jaké problémy prosím tě? to jsou kecy

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3641
30.1.11 19:02

Nevím, jak to u vás v domě chodí, ale taky bydlíme v městském bytě a prý sem chodí každé pondělí nějaký zaměstnanec firmy, ale nikoho nepotkávám :nevim: , což neznamená, že nikdo nechodí, ale uklizeno tedy není.

A pán uklízí?myslím, že s těmito lidmi nelze vyjít slušným chováním, jim se líbí, že můžou někoho pérovat.
Až by mě znovu komandoval, tak bych mu řekla, že jsem uklízela tehdy a tehdy a pokud se mu to nelíbí, tak může navrhnout na městě, aby někdo docházel uklízet a klidně ať se přihlásí on sám, že by za to určitě dostal nějakou korunu a byl by spokojenej nadmíru, ne? :lol: