Musí pít 13-měsíční dítě ještě UM?

1825
10.11.12 19:12

Musí pít 13-měsíční dítě ještě UM?

Ahoj, maminky, pořád ještě kojím, dneska se mi poprvé podařilo zrušit pití ráno a nakojila jsem jenom večer. Náš problém, malá odmítá umělé mlíko a že jsme jich už vyzkoušeli, tak mě zajímá, jestli by už pomalu nemohla pít mlíko klasické, tím nemyslím zrovna krabicové, určitě nějaké kvalitnější, co myslíte? Jednou jsem četla názor odborníka, že pokud má dítě dostatek jiných mléčných potravit, UM tak lze nahradit :nevim: Předem děkuji za odpovědi.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Run
20807
10.11.12 19:20

Ano může.. Kravské plnotučné, nejlépe čerstvé z láhve.. Pokud bude pít hrníček dva denně určitě jí to už neublíží ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1304
10.11.12 19:24

Ahoj, a zkoušela si třeba od HAMI, SUNARU anebo NUTRILONU ty ochucený? Dělají se vanilkové, banánové a jahodové (nevím jaká značka co má). Ale pokud ti odmítá UM tak bych se kravskýho nebála. Koupila bych plnotučný a čerstvé (je z petky) a nebo koupila v automatu (to se ale musí prvně převařit než ho dáš malé).

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5924
10.11.12 19:24

Barunka si sama odstavila večerní mléko, tak už dostává jen 150 ml ráno, jinak dávám jogurty a kaše. Když nechce mléko, tak s tím nic nenadělám. Má 10 a půl měsíce. Jinač od roku se může už dávat kravské mléko-krabicové bych nedávala, je to jen voda.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
61
10.11.12 19:26

Nas maly zacal v 11 mesicich blinkat po UM. Tak jsme na radu nasi Dr. uplne prestali davat. Pry staci pokud normalne papa jogurty, syry a treba udelat pudink. Obcas udelam osizene kakao protoze samotne mlicko z mlekomatu nechce:-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
938
10.11.12 20:23

Můj syn je na kravském od roka. Nejlepší je čerstvé z farmy a když ho nestihnu, tak BIO Amálka je taky super :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12681
10.11.12 20:47