Může po očkování mezi děti?

474
1.4.11 08:37

Může po očkování mezi děti?

Zdravím holky, malá byla toto úterý na očkování proti spalničkám, přiušnicím a zarděnkám, zatím je bez reakce, akorát je trochu ukňouraná. Chtěla jsem se zeptat, zda můžeme mezi děti? A můžu jí dát na posílení vitamíny Sanostol? Doktorka mi neřekla, že by jsme nemohli mezi lidi, ale raději se ptám na Vaše zkušenosti. Děkuju

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2852
1.4.11 08:40

mě teda ani nenapadlo, že by nemohlo dítě mezi děti po očkování :-) je něco jiného když je očkované a něco jiného nemocné. reakce u spalniček bývá za 8-10dní, tak nám to řekla děts. lékařka.
s vitamínama aj. přípravkama eporadím, nejsem lékařka.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26093
1.4.11 08:40

My se poočkování kolektivu vyhýbáme, přece jen mám prcek oslabenou imunitu a mnohem snadněji něco chytne…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
474
1.4.11 08:42

Taky jsem si to myslela, spíš mě napadlo, jestli nebude více oslabená a mohla by něco od dětí chytit. Kamarádka mi říkala, že její doktorka jim řekla, že nemají s malým chodit mezi lidi cca týden :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3802
1.4.11 08:46

Myslim, ze spousta maminek asi chodi, ale mi radeji nechodime. Ockovani oslabi organismus, takze kdyz pak okolo proleti nejaky bacil, tak se krasne uchyti. Tak je to alespon u nas. My po kazdem ockovani marodime, takze se snazim radeji kontaktu s pripadnymi marody vyhnout.
Ja bych vybrala spis neco prirodniho, chemicke vitaminy vetsinou nedokaze telo vyuzit a vylouci je. Takze podle meho jsou to vyhozene penize. Na to ma ale asi kazdy jiny nazor. Urcite je ale posileni imunity dobra vec.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
101917
1.4.11 08:47

Tak nám doktorka nic neříkala a jediné co jsem týden po očkování vynechala bylo plavání. Plus jsem tedy omezila návštěvy, protože byl protivka protivná, ale mezi lidi jsme normálně chodili.

• načítám...
  • Citovat