Mykóza po lubrikantu

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
4.1.22 13:00

mykóza po lubrikantu

Ahoj, je to citlivé téma, tak raději anonymně.

Myslíte, že je možné mít několikaměsíční reakci na lubrikant? Jde o to, měla jsem mykózu více než rok a půl, po krémech a různých blbinách úleva max. na 3 dny. Nevím, jak jsem se toho dokázala zbavit, každopádně jsem to dokázala sama bez lékaře. Je možné, že jsem zrovna brala nějaká antibiotika na močák nebo něco podobného, nepamatuji si. Dva roky jsem nebyla na gyndě a dva roky byl od mykózy klid. Po dvou letech jsem šla na kontrolu v červenci 2021 a hned druhý den se mi opět rozjela mykóza ve velkém a mám ji dodnes, nemohu se toho zbavit, vagínu mám totálně rozpraskanou, někdy je to až takové, že ani sedět nemůžu. U lékaře jsem nebyla, protože si myslím, že je to od něj a mám podezření na ten lubrigační gel, který dává na sondu do pochvy.

Myslíte si, že je má teorie možná nebo jsem blázen? Máte někdo podobné zkušenosti?

PS: Navíc jsem diabetik 1. typu, takže zbavit se toho opravdu není sranda a sex od července nebyl možný a mám už fakt nervózního chlapa. :zed:

Díky

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
66424
4.1.22 13:03

Proč mu tohle všechno neřekneš? Trpět zbytečně takovou dobu. Můžeš mít normálně alergickou reakci na ten gel a když to Dr bude vědět, můžete to taky řešit.. místo hledání řešení trpis půl roku? :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1932
4.1.22 13:21

Přestaňte si to léčit sama doma. Pokud něco svépomocí léčíte rok a půl, tak to bohužel velice snadno přejde do chronického stavu. A v tom případě i lékař to pak bude mít těžké a dost možná už na to budete vždycky trpět. U chroniček potom stačí jen malá změna v Ph a je to v háji, rozjede se to znovu…

U mě gynekolog tedy používá lubrikant a pak na to dává lubrikovaný kondom. Neptala jsem se, zda latexový. Ale jde u vás vyloučit alergii na latex?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22954
4.1.22 13:34

Panejo, tomu říkám prvotřídní masochismus :roll: Normálně se objednej na gyndu, řekni, že máš podezření na reakci právě na ten gel (i když je to krajně nepravděpodobné) a ať tě vyšetří jinak probůh :roll: Chádák chlap, jen proto, že nechceš jít k doktorovi je dlouhodobě bez sexu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
389
4.1.22 13:42

Ten gel je mírně desinfekční. Stejná látka se používá ve starších boraxových globulích proti kvasinkám a patogenům v pochvě. Může tam být vzácná negativní reakce. Možná ale jen opět převzaly vládu kvasinky a je to náhoda, s gelem to možná vůbec nesouvisí. Kvasinky by se měly přeléčovat i u partnera. Mají je často i chlapi a bezpříznakově. Pak se to stále vrací.

Jestli to blbě reaguje na léčbu proti kvasinkám, je na zvážení, zda to není vláknitá laktobaciloza. Vypadá to podobně, léčí se to jinak. Buď antibiotiky, nebo výplachy sodou. Antibiotika (jak uvádíš ty dříve na močák) na kvasinky neúčinkují. Na ty jsou antimykotika. Takže mně to signalizuje, že to možná kvasinky nebyly ani v minulosti.
Chtělo by to stěr, abys věděla s čím přesně bojuješ. Hodně zdaru, potrápí to všechno.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
4.1.22 13:46

Co jsem to léčila rok a půl tak to bylo za pomoci lékaře, byla jsem tam co druhý týden a stále dokola jen mastičky a bobule, spíše se to zhoršovala než že by to bylo lepší. Přestalo to až potom co jsem tam přestala chodit. Mám mít kontrolu po půl roce takže teď v lednu jdu. Nevybavuju si, jestli dává ten gel jen do kondomu, mám pocit, že i na něj, myslím, že tenkrát se mi to rozjelo po nějakém blbnutí s nějakým lubrikantem, je možné že byl latexový, tak je možný i ten latex.

Chtěla jsem znát zkušenosti ostatních, ne nadávky, na kontrolu samozřejmě půjdu, ale možná některé pochopíte, že z toho mám hrůzu po předchozích zkušenostech, až nyní mě bohužel napadlo, že to může být nějaká reakce na vyšetření u doktora, proto chci znát zkušenosti než tam znovu vlezu.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
4.1.22 13:50
@Okta píše:
Ten gel je mírně desinfekční. Stejná látka se používá ve starších boraxových globulích proti kvasinkám a patogenům v pochvě. Může tam být vzácná negativní reakce. Možná ale jen opět převzaly vládu kvasinky a je to náhoda, s gelem to možná vůbec nesouvisí. Kvasinky by se měly přeléčovat i u partnera. Mají je často i chlapi a bezpříznakově. Pak se to stále vrací.Jestli to blbě reaguje na léčbu proti kvasinkám, je na zvážení, zda to není vláknitá laktobaciloza. Vypadá to podobně, léčí se to jinak. Buď antibiotiky, nebo výplachy sodou. Antibiotika (jak uvádíš ty dříve na močák) na kvasinky neúčinkují. Na ty jsou antimykotika. Takže mně to signalizuje, že to možná kvasinky nebyly ani v minulosti.
Chtělo by to stěr, abys věděla s čím přesně bojuješ. Hodně zdaru, potrápí to všechno.

Mockrát děkuji za přívětivou odpověď. Výplachy sodou jsem zkoušela a ulevili nejrychleji. Usoudila jsem, že je možné že jsem už úplně překrémovaná. On vždycky jen kouknul a řekl mykoza, žádné PH nikdy neměřil nebo tak, stěr dělá ale jen při preventivce, když není problém s tím, že pokud bude nějaký problém, že sám zavolá.

  • Citovat
  • Nahlásit
22954
4.1.22 13:53

V tom případě vyměň gynekologa. Diagnostikovat mykózu pohledem je teda mazec..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2105
4.1.22 14:02

Místo abys to řešila s Mudr tak ti mezitím manžel obskoci jinou. :zed:
Všeobecně když mi doktorka dá prášky a mě se zdá že mi je nevolno z nich tak to řeším hned a ne že budu mít potíže 2 roky a nic neřeknu :nevim:

Jen nevím jak jsi zjistila že máš vagínu rozpraskanou :nevim: Bud jsi hadí žena a nebo máš rozpraskané pysky a říkáš tomu vagína :nevim:
Nepoužívas náhodou různé vlhčené ubrousky a parfémovaný hajzlak?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
4.1.22 14:04

Raději anonymně. Já měla děsnou angínu, na to ATB. V té době jsem měla i gyn prohlídku a po ní začalo pálení pochvy, koupila jsem si canesten tablety. To pomohlo. Myslela jsem že je to z ATB.
Po půl roce jsem šla opět na gyn. prohlídku, tam vše ok, ale jak píšeš po tom gelu mi zase začalo pálení pochvy. Opět canesten, pomohl. Další rok klid a opět gynda, opět ten gel, opět pálení a svědění pochvy. To už jsem si byla jistá že mi ten gel prostě vadí. Teď jsem byla opět po roce na gyndě, požádala jsem lékařku ať mi ten gel nedává a vše ok. Bavila jsem se o tom se dvěma kamarádkami a měly to taky, každá máme jinou doktorku, takže to až tak vzácné nebude.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
4.1.22 14:18
@Anonymní píše:
Raději anonymně. Já měla děsnou angínu, na to ATB. V té době jsem měla i gyn prohlídku a po ní začalo pálení pochvy, koupila jsem si canesten tablety. To pomohlo. Myslela jsem že je to z ATB.
Po půl roce jsem šla opět na gyn. prohlídku, tam vše ok, ale jak píšeš po tom gelu mi zase začalo pálení pochvy. Opět canesten, pomohl. Další rok klid a opět gynda, opět ten gel, opět pálení a svědění pochvy. To už jsem si byla jistá že mi ten gel prostě vadí. Teď jsem byla opět po roce na gyndě, požádala jsem lékařku ať mi ten gel nedává a vše ok. Bavila jsem se o tom se dvěma kamarádkami a měly to taky, každá máme jinou doktorku, takže to až tak vzácné nebude.

Díky, tohle mi pomohlo, aspoň vím, že nejsem blázen, když si to myslím, takže mu ten gel zkusím zakázat, ovšem co mi tak nakazuje doktor, canesten, rosalgin, jenamazol, clotrimazol, macmirror tak nezabírá nic. Kdybych si tak vzpomněla po čem to tenkrát přestalo. Jsem objednaná na konci měsíce, tak jsem zvědavá jaký krém nebo globule mi zase vymyslí. Třeba když přijdu s teorií jakési alergie na ten gel nebo kondom tak vymyslí něco lepšího.

  • Citovat
  • Nahlásit
22954
4.1.22 14:20
@Anonymní píše:
Díky, tohle mi pomohlo, aspoň vím, že nejsem blázen, když si to myslím, takže mu ten gel zkusím zakázat, ovšem co mi tak nakazuje doktor, canesten, rosalgin, jenamazol, clotrimazol, macmirror tak nezabírá nic. Kdybych si tak vzpomněla po čem to tenkrát přestalo. Jsem objednaná na konci měsíce, tak jsem zvědavá jaký krém nebo globule mi zase vymyslí. Třeba když přijdu s teorií jakési alergie na ten gel nebo kondom tak vymyslí něco lepšího.

Předně by ti měl udělat stěry, vůbec to nemusí být mykóza :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat