Něco je v nepořádku?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymní
14.1.19 17:37

@carola
K lékaři se klidně objednám.Studuji dálkově takže jsem 5 dní v jiném cizím městě,kde to neznám. Poté celý víkend pracuju. Tudíž to pár dní zabere než se k němu dostanu a do té doby jsem chtěla být klidnější. Založila jsem jen 2 a ty tu děláš jako kdybych tu zaspamovala celou stránku.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
14.1.19 17:41

@Ou
Děkuju.

• Citovat
  • Upravit
101919
14.1.19 17:46
@Anonymní píše:
@j.a.n.i1 @carola
Tak to o mě nic nevíš. Já se pokuď vím ptala na rady. Bála jsem se svých stavů a toho jak mi je, v letáku nic o téhle příznacích nepsali. Co vy víte o tom jak se to stalo a co k tomu předcházelo? A jak mi je? Sama vím že je to svinctvo. Ale aspoň jsem to vyřešila. A poučila se. Neznáte mě, nesuďte mě. Názor mít klidně můžete ale vy jste u toho nebyla tak to nemůžete soudit.

Já nepotřebuju vědět co tomu předcházelo, já komentuju to, jak se chováš. A komentovat si můžu co chci, chápu, že to nechceš číst, ale to je tvůj problém.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8040
14.1.19 17:53
@Anonymní píše:
@carola
K lékaři se klidně objednám.Studuji dálkově takže jsem 5 dní v jiném cizím městě,kde to neznám. Poté celý víkend pracuju. Tudíž to pár dní zabere než se k němu dostanu a do té doby jsem chtěla být klidnější. Založila jsem jen 2 a ty tu děláš jako kdybych tu zaspamovala celou stránku.

Prosím tě,kvůli mně se k lékaři určitě neobjednávej,mně je to vcelku šumák. A diskuzí si samozřejmě založ,kolik chceš,když ti stačí k dobrému spánku příspěvky z emimina.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
14.1.19 18:11

@j.a.n.i1
Já vím jak se chovám já a já se svýma chybama budu žít a ne ty. Ale soudit z pár příspěvků moje chování je dost zkreslené. Podle tvých zpráv na mě také nepůsobíš nejlépe ale já nemám na rozdíl od tebe nemám zapotřebí ti to cpát. Dále se nehodlám tímto zaobírat a ztrácet svůj čas

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
14.1.19 18:13

@carola