Neplodnost

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymni
17.3.04 20:49

Holky „snobský“ :wink: vydržte!! a na anonymku :evil: se vyserte!!!!! Neví o čom je řeč. A že jí mizí kamarádky se vůbec nedivím!!! Přeji Vám všem „snobačkám“ hodně štěstí !!!!! Zuzka z Pardubic :wink:

• Citovat
  • Upravit
211
17.3.04 20:53

Víš, co ty anonymko jedna ubohá, piš si co chceš, myslím, že už nemá smysl na Tebe reagovat…

Jsi ubohá, a je z Tebe cítit zášt, a nenávist. Jak si kdo ustele tak si lehne…
Starej se o svý.

Holky, myslím, že už nemá smysl s ní komunikovat. Přece jí neuděláme radost a nebudeme zaplňovat našemi reakcemi její ubohost a prázdnotu.

kosinka

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
659
17.3.04 21:13

Neplodnost

Ještě jsem to úplně z hlavy nepustila. Anonymko, jistě jsi pročetla hodně, ale nevzala jsi si z toho to nejdůležitější. Snad jsi to vůbec nepochopila. Já jsem nováček a tyhle stránky jsem četla teprve pár dní. Zpětně jsem přečetla dost článků. Je tady plno nezdarů, zoufalství, starostí, radostí, štěstí, zkušeností k nezaplacení, rady, pohoda, přátelství… Všechno tohle má ale jeden velký podtext: MIMINO! Ať už snažilky, těhulky, nesnažilky, maminky, všechny tu jsou proto, aby se podělily, poradily, pomohly si. Tady je v žebříčku hodnot nejvýš právě to mimčo! Klábosí se, neuráží se. Těhulky na sebe plivou těhulkovské bacilky, ale ty pliveš něco hroznýho. Popovídat si o aktuálním problému a probrat ho je nejlepší s člověkem, který ten problém má taky. Nechci např. zatěžovat svými starostmi někoho, kdo mi stejně nemůže poradit, tady na netu o všem můžeme klábosit věčně a nikoho tím neobtěžovat. Zpestření a odreagování tématy deníčků při tom (např.snažilkovském stresu) uvítá každá. A vo tom to je.
Tak už neplivej, neurážej a nesuď.
P.S.
Každý stvůrcem svého štěstí jest.
Pavlína

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
18.3.04 04:16