Neschopenka a kontrola od zaměstnavatele

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Bajunka99
Nováček 10 příspěvků 07.04.18 09:43
Neschopenka a kontrola od zaměstnavatele

Dobrý den
Pracuji jako zdravotní laborant v Pražské nemocnici a ted jsem 5 dní na pracovní neschopnosti…pobyt mám v místě trvalého bydliště což je Ostrava…vím že prvních 14 dní chodí na kontroly zaměstnavatel…proto můj dotaz zní jaké je podle vás vysoké procento kontroly když jsem na druhé straně republiky :D

Reklama

Reakce:

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 61392 příspěvků 3 inzeráty 07.04.18 09:45

@Bajunka99 Pokud má důvod pro to tě chtít zkontrolovat, tak úplně stejné, jako kdybys byla v Praze.

nedline
Zasloužilá kecalka 689 příspěvků 07.04.18 09:45

Proč sis nedala jako místo pobytu při pracovní neschopnosti tam kde jsi? Neschopenka nemusí být na adrese trvalého bydliště..

Bajunka99
Nováček 10 příspěvků 07.04.18 09:47

V místě trvalého bydliště mám pořád svého obvodního lékaře atd…proto jsem si neschopenku nenechala napsat v Praze kde pracuji

nedline
Zasloužilá kecalka 689 příspěvků 07.04.18 09:49

@Bajunka99 Aha, takže se nacházíš v Ostravě? :) Už to chápu.. :lol:

Bajunka99
Nováček 10 příspěvků 07.04.18 09:53

Ano pobyt na neschopence mám v Ostravě :)

Regina Hero
Nadpozemská drbna 26979 příspěvků 9 inzerátů 07.04.18 10:03
@Bajunka99 píše:
Ano pobyt na neschopence mám v Ostravě :)

no takže je všechno v pořádku, ne? Jsi v Ostravě, v neschopence máš místo pobytu Ostrava… v čem je problém? Nebo se ptáš, jesli je možné, že by zaměstnavatel přijel do Ostravy tě zkontrolovat? Pokud bude mít důvod, tak proč ne… je to sice kus cesty, ale třeba tam, kde jsem pracovala dřív, se to dělalo, že zaměstnavatel vyslal personalistku s řidičem a ti objížděli zkontrolovat marody i v jiných městech… tak těžko říct, jak to bude u vás, asi bych na to příliš nespoléhala…

Goldyra
Kecalka 192 příspěvků 07.04.18 10:12