Odškodnění od nemocnice

6141
25.7.13 14:02

Odškodnění od nemocnice

Ahojky, jaký je postup v případě, že mám pocit, že při porodu nemocnice pochybila? Jak se mám dožadovat odškodnění? Nečekala jsem, že moje problémy budou trvat ještě další tři měsíce a tak jsem chytře povyhazovala lékařské zprávy. Moc díky za vaše rady. :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1987
25.7.13 14:05

Bez lékařských zpráv odškodnění nedostaneš.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6141
25.7.13 14:07

@Bunnies To je mi jasné, ale tak lékaři je mají i u sebe ne? Když si o ně zažádám, tak mi je dají ne? :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Crystalline
25.7.13 14:09

Nemocnice musi mit dokumentaci zalohovanou, ty dostavas jen kopie. Co vam provedli, jestli se muzu zeptat? Hodne zdaru

• Citovat
  • Upravit
72725
25.7.13 14:09

@CHARLI123 lékařské zprávy a právníka, sama to nezvládneš.. jinak pokud si jsou jistí, že pochybili, budou se to snažit ututlat.. máš propouštěcí zprávy a pod? můžeš jim sama napsat návrh na odškodnění, ale tak na 99 % to smetou..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31594
25.7.13 14:11

@CHARLI123 ty jsi neodnesla lékařské zprávy svému ošetřujícímu lékaři? :nevim: Jinak ano, nemocnice archivuje zprávy, ale pokud je chceš, tak bych si požádala o nějaký výpis s tím, že jsem je vyházela a lékař je chce, ono kdyby přišla žádost až s trestním oznámením, tak by se taky mohli zíhadně „ztratit“

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
36556
25.7.13 14:14

Poraď se s právníkem, který se na to specialuźuje. Ono kolikrát má člověk pocit, že je to jasná chyba lékaře, ale reálně je to jinak :nevim:

A ty zprávy bych zkusila taky získat nenápadněji, nebo se ztratí…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6141
25.7.13 14:16

Mám zničené nohy, tři měsíce po porodu stále nemohu pořádně chodit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1253
25.7.13 14:20

Určitě si sežeň právníka. Sama nemáš šanci uspět. Hodně štěstí přeji…

• načítám...