Osmák degu

Napsat příspěvek
Velikost písma:
920
20.2.15 20:09
@pajisek90 píše:
@Ell-Chmell Pokud měníš podestýlku pravidelně, tak nesmrdí narozdíl od takového morčete… A piškoty dàvat můžeš, samozřejmě ty určené zvířatům, jinak pozor na sladké, trpí dost na cukrovku.
Poslední dva dny nedělám nic jiného, než že studuji osmáky a jejich stravu:D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
920
20.2.15 20:10

Ale chtěla jsem znát i rady a názory těch, co je mají doma :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
KackaDoup
20.2.15 20:28

@Ell-Chmell dva, jeden bude smutny, ale parecek, to jsou stale mladi ;)A potvrzuji rozkousaji vse..nic z plastu…nedavat vubec ;)

• Citovat
  • Upravit
2611
20.2.15 20:37

@Ell-Chmell A co se týče těch financí… Popravdě nestojí téměř nic. Já si chodila pro hobliny k místnímu truhláři, takže jsem je měla zadarmo. A pytlík zrní a sena nám vydržel dlouho. A nekrm ho každý den, bohatě stačí obden. Naš si schovával jídlo a vyhrabával, když měl chuť nebo hlad. :-) Když jsem ho čistila, našla jsem kolikrát tolik schovaného jídla, že by mu to stačilo na týden :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9025
20.2.15 21:12

@Ell-Chmell kde budete osmaky kupovat? Bacha na zverimexy, koupili jsme si v jednom dva samecky a teď jich máme sedm :mrgreen: Asi bych příště zvolila chovatele.

Jinak potvrzuji, že na rozdíl od morcete nesmrdi. My používáme kukuricnou podestylku.
Skleněné dno klece a drátěná nadstavba jsou asi nejlepší, hlavně nic dřevěného ani umělohmotného.
A při pouštění bacha na kabely, ty hrozně rádi hryžou :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Ann
9977
20.2.15 21:16

Bacha pri pousteni volne na kabely, my je mely vsechny okousany. Doted nechapu, ze nikdy netrefil fazi 8o a byl super, kdyz se mi nechtelo do kose s ohryzkem, tak letel do akvarka a jeste udelal kopu radosti. Jinak kdyz jsem mela jednoho, byl vic kontaktni, kdyz dva, vystacili si sami.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
920
20.2.15 21:26