Parťačka na hubnutí, Ostrava

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
TeleNemotorne
Nováček 8 příspěvků 15.10.14 20:48
Parťačka na hubnutí, Ostrava

Zdravím :) Mám takový ten nápad co se tu vždy jednou za čas objeví.. Hledám nějakou parťačku na hubnutí.. Cvičení, ať si můžeme pomáhat a vše spolu pokaždé pořádně prodrbat :) Samozřejmě když náš bude víc je to jen ku prospěchu :lol: Najde se někdo odvážlivý se změnit? :mrgreen:

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
martina.se
Hvězda diskuse 56918 příspěvků 15.10.14 20:51
TeleNemotorne
Nováček 8 příspěvků 15.10.14 20:54

:D To je pěknéé :lol:

martina.se
Hvězda diskuse 56918 příspěvků 15.10.14 20:56

@TeleNemotorne odkud jsi a co plánuješ přesně? shazuju poporodní kila, takže plány velké :D

TeleNemotorne
Nováček 8 příspěvků 15.10.14 20:57

Přidáš se? :)

TeleNemotorne
Nováček 8 příspěvků 15.10.14 20:59

No jsem z Ostravy, jsem studentka na VŠ, takže mé chození nechození do školy :D Mi umožňuje i ráno chodit. No v hlavě mi plují velké cíle :D :D Jako musí to dolů.. Při úrazu jsem nabrala 30 kg :roll: Takže taky mám velkéé pláány.. První hlavně hubnout.. :)

martina.se
Hvězda diskuse 56918 příspěvků 15.10.14 21:01

@TeleNemotorne a kde přesněji bydlíš.. já uvažuju o běhání v Běláku, na tom okruhu.. sice běh nesnáším, ovšem je to asi nejúčinnější.. pro začátek asi umřu, možná to i někdy oběhnu celé :mrgreen:

TeleNemotorne
Nováček 8 příspěvků 15.10.14 21:03

@martina.se Bydlím v centru.. A jediné co mě kdy kdo nedokope je teda běh :D To nesnáším :D Tak účinné to je, ale pokud k tomu nemáš moc kladný vztah :D Třeba jako já, tak mi to vydrželo týden :D

martina.se
Hvězda diskuse 56918 příspěvků 15.10.14 21:06
@TeleNemotorne píše:
@martina.se Bydlím v centru.. A jediné co mě kdy kdo nedokope je teda běh :D To nesnáším :D Tak účinné to je, ale pokud k tomu nemáš moc kladný vztah :D Třeba jako já, tak mi to vydrželo týden :D