Péče o pleť pod rouškou

302
4.5.20 15:01

Péče o pleť pod rouškou

Holky snad mi poradíte. Pracuju jako pečovatelka v domově pro seniory a 4×-5× v týdnu sloužím dvanáctky. Rouška je tu samozřejmě nutná. Tím pádem mi ale čeká spodní část obličeje nedýchá a hrozně se mi v této části zhoršila pleť. Pleť čistím ráno i večer, ale bohužel je to čím dál horší. Máte nějaké fígle nebo osvědčenou kosmetiku?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4796
4.5.20 15:06

Neporadím, neb nevím, ale aspoň posílám :kytka: :kytka: :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1372
4.5.20 15:24
@Michaela2495 píše:
Holky snad mi poradíte. Pracuju jako pečovatelka v domově pro seniory a 4×-5× v týdnu sloužím dvanáctky. Rouška je tu samozřejmě nutná. Tím pádem mi ale čeká spodní část obličeje nedýchá a hrozně se mi v této části zhoršila pleť. Pleť čistím ráno i večer, ale bohužel je to čím dál horší. Máte nějaké fígle nebo osvědčenou kosmetiku?

Myslím, že by ti mohly pomoci některé přípravky kosmetiky Sensibio. :think:
https://www.bioderma-cz.com/…kty/sensibio

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17185
4.5.20 15:56

@Michaela2495 Neexperimentuj, plet ted potrebuje co nejvice dychat. Kup si v lekarne jarischovu vodu. Ta ma hojive ucinky. Kdykoli budes mit prilezitost, otri si vlhkym tamponkem postizenou cast.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24751
4.5.20 16:10

Taky jsem z toho šílená…barva na vlasy odrostlá a vymytá, řasy vypadaný, nohy by zasloužily pedikůru, k tomu huba jak puberťák…co jde, tak chodím na sluníčko a kde to jde, roušku sundavám a modlím se, ať už to skončí…
Ale zase to asi prověří mou novou lásku :lol: :lol: :lol: :lol:
Mám nějakej sos gel na akné (od avonu), to na ty větší bolavý pupínky celkem pomáhá - vysuší je to, rychleji se to vyhojí. Taky mi trochu pomáhá dětský krém na opruzeniny od Sebamedu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24751
4.5.20 16:11