Pfizer vakcína vedľajší účinok

Anonymní
14.5.21 15:05

Pfizer vakcína vedľajší účinok

Ahojte. Vo ferbuary som dostala 2 dávku vakcíny od Pfizer a mam pocit ze mi po vakcíne začala meškať menštruácia. Minuli mesiac mi meskala skoro týždeň a teraz už skoro 2 týždne. Poznáte niekoho kto to mal tiež podobne, mam ešte počkať alebo ísť za lekárom? (tehotná nie som lebo nemám priateľa)

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
29287
14.5.21 15:35

Četla jsem o tom nějaký článek, i tady na diskusích. Takže možné to je.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1229
14.5.21 15:47
@Anonymní píše:
Ahojte. Vo ferbuary som dostala 2 dávku vakcíny od Pfizer a mam pocit ze mi po vakcíne začala meškať menštruácia. Minuli mesiac mi meskala skoro týždeň a teraz už skoro 2 týždne. Poznáte niekoho kto to mal tiež podobne, mam ešte počkať alebo ísť za lekárom? (tehotná nie som lebo nemám priateľa)

Tady o tom už někdo psal.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
547
14.5.21 15:53

Některé léky můžou mít vliv na cyklus, takže vakcína podle mě taky.

Když mi z neznámého důvodu vynechala MS, doktor mi řekl, že mám počkat na další. Kdyby ani ta nepřišla, měla jsem přijít na vyvolávačku. Ještě bych počkala a případně pak zavolala doktorovi, kdyby se pořád nic nedělo.

Podle mě budeš mít zase jen zpoždění. Tipla bych si, že ti to očkování zablokovalo nebo posunulo ovulaci. Uvidíš další cyklus, kdy už žádné očkování nebude.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
14.5.21 15:53

@LennyL1 rada by som o tom prečítala viac len ti neviem nájsť

  • Citovat
  • Nahlásit
32203
14.5.21 15:59
@Anonymní píše:
@LennyL1 rada by som o tom prečítala viac len ti neviem nájsť

I tady v než. účincích to uvádí, nepravidelná menstruace, krvácení mimo cyklus, může se stát.

https://cnn.iprima.cz/…-uz-65-25214?…. sznhp. box&dop_req_id=bIBQCSEbzU3-202105141238&dop_id=11702645

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5055
14.5.21 16:13
@Anonymní píše:
Ahojte. Vo ferbuary som dostala 2 dávku vakcíny od Pfizer a mam pocit ze mi po vakcíne začala meškať menštruácia. Minuli mesiac mi meskala skoro týždeň a teraz už skoro 2 týždne. Poznáte niekoho kto to mal tiež podobne, mam ešte počkať alebo ísť za lekárom? (tehotná nie som lebo nemám priateľa)

Ja mela nekonecnou Ms musela jit na gyndu aby to medikaci skoncilo a dr.mi rekl, ze to muze byt vubec reakci na ockovani jakekoliv i primo timto, ze se to jeste nevi. :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1229
14.5.21 16:16
@Anonymní píše:
@LennyL1 rada by som o tom prečítala viac len ti neviem nájsť

Pročti třeba tuhle diskuzi:
https://www.emimino.cz/…izer-421519/

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
53843
14.5.21 16:17

Byla jsem na druhé vakcíně 30. 3. a v dubnu MS nic. Ani náznak. Úplně vynechávka. Až tento měsíc. Napřed jsem moc nevěřila, když to tady někdo psal. A taky se mi to stalo.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
106
14.5.21 16:31

Při očkování mě na to upozornil lékař. Pokud dojde ke změně cyklu, mám to hlásit jako nežádoucí vedlejší účinek očkování svému gynekologovi.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
15.5.21 06:31

U mě naopak - výrazně zkrácený cyklus. Dost mě to prudí, protože i tak bojuju s chudokrevností a tohle mi moc nepřidá :zed:

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
18.5.21 17:32

Skúsim počkať na ďalší cyklus a potom sa rozhodnem. Keď som mala dostať menštruáciu tak som mala bolesti brucha a také pocity ako keby to už malo prísť

  • Citovat
  • Nahlásit
21
18.5.21 17:34

@Kelsey akou vakcínou si bola očkovaná?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat