Pláče ve školce, může za to učitelka?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymní
12.9.23 09:42
@l.marek85 píše:
tak ono je dojít a dojít, ono u dvouleťáka je to těžké, ono ani u 4 letého dítěte nevíte co se mu honí hlavou a ano i moje děti věděly, že tam budou chodit pořád, ale po 14 dnech už je to prostě nebavilo a začali pociťovat to odloučení a asi to opravdové uvědomění si, že tak už to prostě bude a máma tam prostě nebude pořád, takže pak si musely zvykat na jinej režim a postupně se to zlepšovalo. Vlastně nás tehdá na to i upozornovala učitelka, že je to velmi běžnej jev. Ono i po prázdninách nebo po delší nemoci, taky děti fňukají, že se jim nechce od mámky, tak to prostě má hodně dětí. Takže pokud dítě tam celej den nesedí utrápený v koutě a nepláče po mamince, ale je to jen chvilkové ráno, určitě bych tomu dala ještě šanci. :) :kytka:

Já jsem říkala při odchodu učitelce, že kdyby cokoliv, tak ať zavolá, nikdo nevolá, tak asi dobrý :). Včera posílala i fotky, jak jsou na procházce, malý byl spokojený, v tomhle si myslím, že problém nebude. Spíše já mám pocit, že když tam dávám hystericky řvoucí dítě, tak je něco špatně.

• Citovat
  • Upravit
3236
12.9.23 09:47
@Anonymní píše:
Z logicky věci máte s tím loučením pravdu. Mně asi jen možná naštval způsob, jakým to tak učitelka podala. Tohle se musí odnaučit, takhle to nejde. Kdyby hned řekla, že je to pro dítě lepší, protože bude vědět, že se pro něj vrátím a nebude se cítit tak, že jsem ho tam nechala a utekla, tak bych si to vzala víc k srdci, ale stalo se, teď už to vím :kytka:. Je to moje první dítě a popravdě jsem nad tím takhle nikdy nepřemýšlela.

Jo, ten způsob nebyl úplně nejlepší, jak to řekla. A já jako rodič bych se necítila jako partner školky. To spíš jak matka, které někdo vyčítá, že své dítě špatně vychovala. A jako matka, která nemá nárok na názor. Myslím, že to dítě mohlo vidět, že tě to naštvalo.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
365
12.9.23 09:48
@Anonymní píše: