Plod je od posledního UTZ o dva dny menší

213
15.5.20 15:34

Plod je od posledního UTZ o dva dny menší

Ahoj holky,

jdu si trochu pro uklidnění.

Podle posledního UTZ u mé lékařky jsem včera měla být 11+0tt.

Byla jsem teď ale týden hospitalizovaná v nemocnici kvůli hematomu v děloze. Při příjmu mi dělal lékař utz a plod odpovídal 10+1tt. Měla jsem ale být uz 10+2tt.

Při propouštění opět UTZ a plod odpovídající 10+5tt. Měla jsem ale být 11+0tt.

Zapomněla jsem se lékařky zeptat, zda je to problém, protože jsme se soustředily hlavně na ten pitomý hematom. A teď mi to od včerejška leží v hlavě. O jedno miminko už jsem přišla, navíc ten hematom… Tak jsem ze všeho vyděšená.

Je fakt, že utz dělal pokaždé někdo jiný a na jiném přístroji.

Myslíte, že je to v pořádku a zbytečně plaším? Miminko mělo 3,94 cm. Jak jste na tom byly s CLR v tomto období vy?

Děkuju moc!

L.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

780
15.5.20 15:44

To nevadi..to se bude ruzne menit porad +- nejaky den, hlavme, ze roste..a hlavne, ze je hematom ok..drzim palce s miminkem :palec:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
48
15.5.20 15:46

Z toho se vůbec nestresuj, jak píšeš, jsou to jiné přístroje, navíc stačí změřit jenom malinkato jinak a už tam je hned rozdíl dní, plod může být malinkato jinak natočený.. To je tak malý rozdíl těch pár dní, že to bude dáno běžnou odchylkou při měření.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9066
15.5.20 15:51

Je, to nevadi :hug: to není tak přesný… Moje dcera měla pak třeba o 14 dní delší stehenní kost, než zbytek těla :lol: je to holka dlouhonohá ;)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
287
15.5.20 15:57

Nevadí, tohle je úplně zanedbatelný rozdíl. ;)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
917
15.5.20 16:01

Neboj, 2 dny to nic není. :kytka: Já na 2.screeningu měla rozdíl asi 4 dny, u svého dr. jsem přitom vždy o den napřed. Paní doktorka na screeningu říkala, že ještě i týdenní rozdíl je v pořádku.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3851