Pocit na zvracení

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Sarinaa
Povídálka 28 příspěvků 02.01.18 14:24
Pocit na zvracení

Dobrý den
Je mi 20 let a jsem studentka. Trápí mě už asi měsíc pocity na zvracení. Začne mi být špatně večer a v noci to občas vypadá že budu zvracet ale nikdy nezvracím. Do toho se mi i trochu motá hlava a potom celý den mi není dobře. Takže jsem většinou doma, protože mě bolí žaludek a mám pocity na zvracení. Mívám to třeba 3× do týdne. Těhotenství je vyloučeno.

Reakce:

Karleon
Kelišová 5314 příspěvků 02.01.18 14:26

Stres?

martina.se
Hvězda diskuse 56919 příspěvků 02.01.18 14:26

@Sarinaa dojdi si k dr, těžko Ti poradí někdo na netu..

Sarinaa
Povídálka 28 příspěvků 02.01.18 15:13

@Karleon děje se mi to i když jsem doma, nikam nemusím.

EvaG
Extra třída :D 10771 příspěvků 02.01.18 15:34

Muže to byt prakticky cokoli stres únava od krční páteře atd. Určitě vyhledat lékaře.

Lucias241
Kecalka 215 příspěvků 02.01.18 20:28

Mela jsem to v 18. Prosla jsem si testy a na nic se neprislo. Po roce to preslo samo.

brutusnikki
Kecalka 144 příspěvků 02.01.18 20:42

Já to měla kdysi na VŠ taky. Byla to žaludeční neuróza. Vyřešilo se helicidem. Od té doby mi je občas na jaře a na podzim zle od žaludku. Pokud je to neúnosné, pět řeším helicidem. Je jen na předpis.

Sarinaa
Povídálka 28 příspěvků 02.01.18 22:08

@brutusnikki a k jakýmu doktorovi jít?

brutusnikki
Kecalka 144 příspěvků 02.01.18 22:24

@Sarinaa já šla normálně k obvoďákovi…

Lucyanne
Zasloužilá kecalka 723 příspěvků 03.01.18 10:47

@brutusnikki ja si dnes koupila Helicid v lekarne. Bez predpisu. Sam lekarnik se divil, ze jeden na predpis je a druhy (silnejsi) ne. :D

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Jak probíhala stavba rodinného domu na klíč pro čtyřčlennou rodinu?

Čtyřčlenná rodina pana Nového toužila vyměnit byt v panelovém domě za vlastní... číst dále >