Poraďte - miniinterupce :-(

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymní
8.3.12 14:55

No já se teda taky přidám do diskuse! Holce je 19 let a čeká druhé dítě… jako její matka bych byla pěkně vytočená! Peníze nikde, bydlení nic moc a co se životem dál… pokud si nechá dítě, jak dlouho jim vztah vydrží??? A najde se pak pro ni někdo :-D přijde mi to k smíchu… Co si užije? Co chce dělat, jak chce pracovat a čím se chce jako živit, čím chce živit své děti… myslím si, že takováhle holka má co dělat s jedním dítětem!!! Pokud si dítě nechá bude mít opravdu těžkej život ale bude možná šťastnou mámou!!!

Já jsem musela interupci podstoupit několikrát kvůli ZT. Fyzicky to zátěž není, psychicky… člověk se musí sebrat a jít dál. Ještě naše zakladatelka musí jít dál a má pořádnej důvod… má mimčo!!! A ještě něco, nestrašte s tím, že znova neotěhotní… já jsem to zažila 4× a 4× jsem otěhotněla po dvou měsících, tak jak jsem měla doporučeno od lékaře… potrácela jsem ze zdravotních důvodů a vůbec ne kvůli předchozím miniint.

Já sama jsem si dítě pořídila až o hodně později než zakladatelka a to protože jsem v žádným případě nechtěla žít od výplaty k výplatě. Chci svým dětem dát, pro některý z Vás bohužel, materiální zabezpečení, chci vědět, že nemusím už teď přemýšlet kde vezmem na to a na to, chci svýmu dítěti dopřát vše a kvalitně … a i já sama si chci užívat materiální zabezpečení a klidu z toho plynoucího!! Nelíbí se mi číst příspěvky typu, nekoupím mu hračky, oblečení… dítě to stejně nepotřebuje… co má chudák dělat, když na to rodiče nemají!!! Vždyť už ve školce se kradou odznáčky z Crocsů … protože je nemají děti co to vlastně k životu nepotřebují…

• Citovat
  • Upravit
8.3.12 14:58

moje slova

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
8.3.12 15:02
anonymni123 píše:
moje slova

Ty tvoje taky :-D

• Citovat
  • Upravit
46669
8.3.12 15:02
Anonymní píše: