Pozitivní tt, negativní hcg

8.4.15 20:17

pozitivni tt, negativni hcg

Dobry den, chci se zeptat zkusenejsich. S partnerem se snazime o miminko. Mam vynechanou MS 6 dni, cyklus pravidelny. Pred 3 dny jsem citila v podbrisku jako by mela prijit MS. Ale ono nic. Pred 2 dny jsem mela pocity zacinajici chripky-bolesti za krkem, bedra atd.Mam divny pocit v ustech a vice slinnim. Nektere tt vychazi slabe pozitivne, nektere negat. Pracuju jako zdr. sestra, krev na hcg je negat. Pokud jsem gravidni pocitam tak max.3 tydny? Prosim poradte. Clovek nevi na cem je…Mela bektera z vas takovou zkusenost?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4148
8.4.15 20:23

Některé tt dělají falešně pozitivní duchy, např. mamatest… Nejspíš bych se řídila krví, protože to je jistota. A kontrolou u doktora…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15436
8.4.15 20:25

A hcg v krvi je opravdu nula? Někde pár jednotek uvádějí taky jako negativní a pak by třeba u desítkového testu mohl vycházet duch.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8.4.15 20:31

Pod 1,5 ale priznaky by byly

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3871
8.4.15 20:51

Já měla 6 dní po vynechání MS slabou čárku na testu, ale druhý den sílila, pak už jsem šla k dr. Zkus testovat zítra s ranní močí a použíj stejnou značku testu. Jinak příznaky je možné si vsugerovat a jsou stejné jako pms, takže bych se podle toho neřídila.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
788
8.4.15 20:55

Já jsem měla před dvěma lety pozitivní (silnou čárku) a sílící tt, byla jsem na krvi a HCG 1. Sestřička mi hned řekla, že těhotná na 100% nejsem a test stále sílil. Šla jsem k doktorovi s tím, že mi snad vysvětlí, co se se mnou děje. Jestli tedy nejsem nějak nemocná a přeci jsem byla těhotná. Teď mi tu spinká 14 měsíční dcerka :srdce:.

Asi chyba v laboratoři, nebo zázrak :lol:. Netuším, ale stalo se :kytka:.

Držím palce, aby se to brzy rozhodlo a měla jsi jasno.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8.4.15 20:56