Práce bez maturity

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
35323
11.11.18 13:01
@Anonymní píše:
Pracuji jako vedoucí a nemám maturitu. Vedla jsem jsem x hotelů, sportovních center, dokonce i dvě nemocnice. Tu druhou vedu právě teď. Mám na starosti provozní a technické oddělení, čili vše od úklidu až po technické zázemí. Můj jediný nadřízený je ředitelka.
Nevím jestli je to výhra dělat někde vedoucí a mít pod sebou 150 přímých podřízených, kteří nemají kromě mě žádného nadřízeného. Neexistuje tady pozice vedoucího oddělení, čili všechny ty lidi musím řídit já.
Jak jsem se k tomu dopracovala? Chce to sklopit uši, poslouchat, učit se, dřít a makat na sobě. Mluvím třemi jazyky, absolvovala jsem x seminářů, školení a kurzů zaměřených na vedení lidí a management celkově, stálo to spoustu času a peněz. Ale měla jsem skvělého mentora, šéfa co byl pes a vycepoval mě, dnes jsem za to vděčná.
Občas mám tendence se na to vykašlat a jít dělat někam do klidu, ale svoji práci miluji a mám kolem sebe skvělý kolektiv.Petra.

Tipuju, ze maturitu bys asi udelala. Nemas odpor k matice a urcite pracujes bezne s pocitacem, nepises s haldou hrubek. A predpokladam, ze mas urcity rozhled a predstavu, co takove a podobne prace obnasi… tak nejak vsechno, co zakladatelka evidentne nema. A vzhledem k veku uz ma i jiste zpozdeni, aby mela sanci tohle vsechno dohnat…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3563
11.11.18 13:20

Já žasnu, kdo dnes chce dělat vedoucí a nemá na to. A ten zaměstnavatel není hloupý a vidí to. Já kdybych chtěla dělat něčeho vedoucí, tak si první zjistím, co ta práce obnáší a zda mi to za to stojí, potom se budu pídit po informacích, jaké dovednosti/znalosti potřebuji a poté to budu řešit dál.