Práce v soukromé školce - úklid

Anonymní
25.11.19 12:26

Práce v soukromé školce - úklid

Ahoj holky,
pracovala jste některá v soukrome skolce a potkala jste se s pocitem, ze jste jeste do toho vseho uklízečka?
Pracuji v soukrome skolce a naroky na uklid, za ktery nejsem placena a ani zamestnana je strasny. Jsem zamestnana jako učitelka, ale prijdu si jak uklízečka jeste ke vsemu. Prijde zaměstnavatel a je to samé “utrit prach tady, tady umyt, uklidit, tady je bordel,..” kazdy den se musi po odchodu deti vyluxovat vsude, vytrit, nadobi uklidit, umyt zachody apod. Je to normlani? Takové jednání? Neexistuje zadne prosim ani dekuji. Je to jak jasne daná věc. Jsem z tohohle jednání špatná..

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

8463
25.11.19 12:29

Hele nedivím se ti, ve smlouve mas náplň práce?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
724
25.11.19 12:41

A uklizecka tam jako neni?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1365
25.11.19 12:43

Záleží co máš v náplni práce ve smlouvě.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
27507
25.11.19 12:50

U nás v soukromé školce nádobí dávají do myčky učitelky (oběd/svačiny), stejně tak jako uklízí stolečky po jídle. Ale neluxují a nevytírají, sociálku nemyjí, na to chodí každý den paní na úklid.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
25.11.19 12:51

@g.sandova no nemám tam nic. Jen to, ze budu pracovat svědomitě a řádně..

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymní

@acimedaca takhle to chodilo i u mě v dřívější praci.. tady zadna pani na uklid neni.

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymní

@marka123 není

• Nahlásit
  • Citovat
8463
25.11.19 12:52
@Anonymní píše:
@g.sandova no nemám tam nic. Jen to, ze budu pracovat svědomitě a řádně..

Hmmm, tak si se zaměstnavatelem promluv

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
27507
25.11.19 12:52
@Anonymní píše:
@acimedaca takhle to chodilo i u mě v dřívější praci.. tady zadna pani na uklid neni.

no tak to nezbývá, než se ohradit u zaměstnavatele, že to není náplní tvojí práce

• Nahlásit
  • Citovat