Přerušovaný půst 16/8

new
2203
17.5.21 08:20

Prerusovany pust 16/8

Ahoj, je to tyden, co drzim prerusovany pust 16/8, hodne piju a casove rozmezi mi nedela problem a nepreziram se. Slysela jsem na nej jen sama pozitiva. Potrebuju dat dolu cca 5kg. Bohuzel, po prvni tydnu mam naopak 2kg nahore. Chodim 2× tydne behat. Nechapu to :roll: Mate nekdo zkusenosti.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1904
17.5.21 08:47

Dej tomu čas. Těch 5kilo jsi taky nenabrala za týden… já tedy if 16/8 praktikuji taky, ale spíš kvůli zažívání, případné váhové ubytky jsou bonus. Týden je ke sledování trendu málo- nemáš třeba před MS? Já nikdy neměla výkyvy váhy související s cyklem, no a teď je mám. Klidně 3-4 kila, jednou i 5 kilo…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
new
2203
17.5.21 08:49

Nemam pred MS. Jen je mi fakt divne, ze po prvnim tydnu 2kg nahore. Kdyby se mi vaha drzela treba 14dni stejna, tak to pochopim, ale mit po tydnu 2kg nahore, me dost demotivuje :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
32627
17.5.21 08:53
@new píše:
Nemam pred MS. Jen je mi fakt divne, ze po prvnim tydnu 2kg nahore. Kdyby se mi vaha drzela treba 14dni stejna, tak to pochopim, ale mit po tydnu 2kg nahore, me dost demotivuje :roll:

Před MS nabíráš vodu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
35022
17.5.21 09:16

@new Ta doba hladovění mi přijde dlouhá, já držím 12/12. Právě k vůli nenabírání. Navíc tak dlouhá doba hladovění může nadělat paseku v glykemických hodnotách, celkovém metabolismu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
987
17.5.21 09:29
@Pears206 píše:
@new Ta doba hladovění mi přijde dlouhá, já držím 12/12. Právě k vůli nenabírání. Navíc tak dlouhá doba hladovění může nadělat paseku v glykemických hodnotách, celkovém metabolismu.

Co si o tom nejdrive neco nacist?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
35022
17.5.21 09:35
@Arboretka píše:
Co si o tom nejdrive neco nacist?

Nacteno o tom mám dost, není to metoda vhodná pro každého a negativní ohlasy jsou ty, že se člověk v noci budí hlady a nevolností. Napsala jsem na to svůj názor, nepřibírám a ani nemám potřebu v době, kdy nejím, nadměrně pít. Pokud je to jídelní okno větší, lze denní příjem rovnoměrně rozložit.
Tak malé jídelní okno bych nevolila. Někde jsem četla, že hraniční je 9 hodin, ale jsou i zkušenosti extremistů s jídelním oknem 4 hodiny.

Já sama to považuji za prirozenou metodu udržení váhy a zdraví vycházející z tradice našich předků. Ale nic se nemá přehánět. A pokud v pauze někdo vylemtá kýbl vody, správně to není.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3000
17.5.21 09:42
@new píše:
Ahoj, je to tyden, co drzim prerusovany pust 16/8, hodne piju a casove rozmezi mi nedela problem a nepreziram se. Slysela jsem na nej jen sama pozitiva. Potrebuju dat dolu cca 5kg. Bohuzel, po prvni tydnu mam naopak 2kg nahore. Chodim 2× tydne behat. Nechapu to :roll: Mate nekdo zkusenosti.

A jíš stejné množství jídla jako doteď?

Jde o časový rozvrh, ne jíst míň nebo víc.

Vlastní zkušenost mám takovou, že mi funguje minimálně 18/6 nebo víc, 16/8 mi nefungovalo prakticky vůbec.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
615
17.5.21 09:43
@new píše:
Nemam pred MS. Jen je mi fakt divne, ze po prvnim tydnu 2kg nahore. Kdyby se mi vaha drzela treba 14dni stejna, tak to pochopim, ale mit po tydnu 2kg nahore, me dost demotivuje :roll:

Týden je brzy, tak vydrž.
Jinak já mám zkušenost, že když jsem radikálně měnila režim (žádné sladké, omezení pečiva atd.), tak jsem vždycky na následujícím vážení měla o celé kilo víc tuku než na tom prvním vážení (chodím na váhu k dietářce a vím, kolik mi čeho naměřili). Takže to máš třeba jako já a teď už to půjde dolů. Jo a začíním opakovaně, takže to tak mám pokaždé.

Když jsem začínala s přerušovaným půstem (loni v říjnu), tak jsem váhu měla pořád stejnou, docela mě to štvalo. A když jsem šla po dvou měsících na kontrolní vážení, měla jsem 3 kg tuku dole. Tak Ti to může vyvažovat i nabytá svalová hmota nebo nabíráš prostě vodu. Hlavně na to nekašli, ono to fakt funguje. :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
new
2203
17.5.21 10:04

@aquarian Jo, jim tak nejak stejne, tedy ted bych rekla lip o zeleninu a ovoce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
new
2203
17.5.21 10:07

@K2 8611 dekuju za podporu. Prave si rikam, jestli v tom pokracovat dal, protoze mi to fakt vyhovuje, ale samozrejme tloustnout nechci :roll: nebo se na to vykaslat, aby mi to nejelo nahoru porad, ale rikam si z ceho, kdyz jim relativne mene a zdraveji.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3000
17.5.21 10:13
@new píše:
Jo, jim tak nejak stejne, tedy ted bych rekla lip o zeleninu a ovoce.

Jestli líp = víc, tak nezapomeň, že v ovoci je hodně cukrů. ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
881
17.5.21 10:22

Ahoj já to držím od února, začala jsem na 16/8 a nyní jedu 3 týden 19,5/4,5 a to mi opravdu nejvíc vyhovuje. Zatím mám 6 kg dole, ještě mám v plánu 10 kg. Ale hlavně to nehrotim teď se to taky nepohlo, ale taky se to ne zvýšilo ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
new
2203
17.5.21 10:24
@aquarian píše:
Jestli líp = víc, tak nezapomeň, že v ovoci je hodně cukrů. ;)

Zase tolik toho do sebe nenacpu :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
new
2203
17.5.21 10:25
@tajnaorient píše:
Ahoj já to držím od února, začala jsem na 16/8 a nyní jedu 3 týden 19,5/4,5 a to mi opravdu nejvíc vyhovuje. Zatím mám 6 kg dole, ještě mám v plánu 10 kg. Ale hlavně to nehrotim teď se to taky nepohlo, ale taky se to ne zvýšilo ;)

Tak to gratuluju, co jabych za to dala.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat