Přispívání na domácnost

2
7.2.24 20:18

Přispívání na domácnost

Zdravím,
Chtěla bych se vás zeptat na názor.
Přítel pracuje (vydělá si cca 40 tisíc ) a já stále studuji a chodím 2× týdně na brigádu kde dostanu dohromady asi 1200 takže tak pro radost abych u sebe něco měla. Pritel bydlí ve spolubydleni kde platí 9 tisíc za měsíc a to jsou jeho výdaje plus samozřejmě jídlo. Bydlíme odděleně.
Dnes zamnou prisel a řekl ze by chtěl abych mu dával vždy polovinu z toho co si vydělám abych mu “přispěla na jídlo …”. Samozrejme mi zaplati třeba večeři ale vždy když mám já u sebe tak to dejme tomu utratim za nás dva za jídlo(nevim kdy naposled jsem si s něčím udělala radost). Řekla jsem mu, ze mam tu brigádu abych u sebe něco měla když přijdou narozeniny v rodině nebo něco jineho ale řekl mi ze jsem sobec a ze jsem “vychcana” když mu to nechci dávat.
Přijde mi ze to je od něho hnusne když si objednává všelijaké blbosti k sobě domu, kupuje si různé věci ale chce abych mu dávala na jídlo. Docela jsme se kvůli tomu chytli protože mi to nepřijde fér jelikož já si nevydelam skoro nic.
Dekuji za názory dámy😁

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5098
7.2.24 20:20

Next, please ;)

Promin, ale tenhle snad ani nestoji za komentar.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
684
7.2.24 20:22

Co je tohle za blbost? Asi to nechápu, proč mu máš platit jídlo?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
74217
7.2.24 20:22
@leuska700 píše:
Zdravím,
Chtěla bych se vás zeptat na názor.
Přítel pracuje (vydělá si cca 40 tisíc ) a já stále studuji a chodím 2× týdně na brigádu kde dostanu dohromady asi 1200 takže tak pro radost abych u sebe něco měla. Pritel bydlí ve spolubydleni kde platí 9 tisíc za měsíc a to jsou jeho výdaje plus samozřejmě jídlo. Bydlíme odděleně.