Přispívání na domácnost

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Snowie23
7.2.24 20:49
@Semtex píše:
On jí taky neplatí za štych, no ne? A navíc spolu ani nebydlí, takže co.

Protože mu tam něco prožere? Protože má ručičky dozadu?
Já si při škole vydelavala 15k.

• Citovat
  • Upravit
Snowie23
7.2.24 20:49
@hanka.br. píše:
Dotovat chce on, ona přece po něm nic nechce.

On chce jen uhradit to, co ona mu prožere

• Citovat
  • Upravit
Snowie23
7.2.24 20:50
@leuska700 píše:
@Snowie23 studuju a aktuálně za chvíli maturuju a není to jedina záležitost kterou musím stíhat v týdnu takže více nemůžu. ;)

Fakt tě lituju. Užívat si, hrát si na dospelou to jo. Ale platit a vydelavat to ne.
Se rozhodni, jestli si dítě, nebo chceš být dospělá.

• Citovat
  • Upravit
Sandra.B1
7.2.24 20:52
@leuska700 píše:
Zdravím,
Chtěla bych se vás zeptat na názor.
Přítel pracuje (vydělá si cca 40 tisíc ) a já stále studuji a chodím 2× týdně na brigádu kde dostanu dohromady asi 1200 takže tak pro radost abych u sebe něco měla. Pritel bydlí ve spolubydleni kde platí 9 tisíc za měsíc a to jsou jeho výdaje plus samozřejmě jídlo. Bydlíme odděleně.
Dnes zamnou prisel a řekl ze by chtěl abych mu dával vždy polovinu z toho co si vydělám abych mu “přispěla na jídlo …”. Samozrejme mi zaplati třeba večeři ale vždy když mám já u sebe tak to dejme tomu utratim za nás dva za jídlo(nevim kdy naposled jsem si s něčím udělala radost). Řekla jsem mu, ze mam tu brigádu abych u sebe něco měla když přijdou narozeniny v rodině nebo něco jineho aleřekl mi ze jsem sobec a ze jsem “vychcana” když mu to nechci dávat.
Přijde mi ze to je od něho hnusne když si objednává všelijaké blbosti k sobě domu, kupuje si různé věci ale chce abych mu dávala na jídlo. Docela jsme se kvůli tomu chytli protože mi to nepřijde fér jelikož já si nevydelam skoro nic.
Dekuji za názory dámy😁

Jako fakt? Tak to by letěl… má tě za krávu :cert:

• Citovat
  • Upravit
30408
7.2.24 20:54
@Snowie23 píše:
On chce jen uhradit to, co ona mu prožere