Příznaky covid19 a odmítá jít na test

Napsat příspěvek
Velikost písma:
9793
16.10.20 11:44
@BohunkaP píše:
Odpověď na tu otázku je jednoduchá - nemocnému zaměstnanci neumožnit (např. pro příští dva týdny) vstup na pracoviště.Čímž je po problému… nechápu, proč by se lidé kvůli každé viróze museli hnát na testy :roll:

To jedině že by ho nechali doma s náhradou mzdy pro překážky na straně zaměstnavatele.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
766
16.10.20 11:45

@cecetka to samozřejmě ne, ale aspoň zavolat k lékaři, že má takové příznaky a ať on zhodnotí, jestli je třeba jít na test, nebo ne. A na HO zůstat nemůže, protože pracuje jako dělník ve výrobě, což jde z domova těžko.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
766
16.10.20 11:47

@PETRAKIM že se necítí dobře jim oznámil až když byli na té služební cestě. To bylo ve středu a ještě ten večer psal, že má horečku a že zůstane doma druhý den.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15185
16.10.20 11:47

Jojo, začneme se navzájem udávat a podávat trestní oznámení. Já padnu. A testy mu nařídit nemůžeš. Díky bohu. Nech ho doma na 100% platu a máš klid.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
22074
16.10.20 11:48
@Lendeš píše:
To jedině že by ho nechali doma s náhradou mzdy pro překážky na straně zaměstnavatele.

No, však ano… :nevim:

Testy mu z pozice zaměstnavatele nařídit nemůžeš, neschopenku také ne.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26872
16.10.20 11:50
@Elie92 píše:
@PETRAKIM že se necítí dobře jim oznámil až když byli na té služební cestě. To bylo ve středu a ještě ten večer psal, že má horečku a že zůstane doma druhý den.

Takze se zachoval zodpovedne. Zustal doma v posteli.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17307
16.10.20 11:53
@lucenka píše: