Profese učitele

Napsat příspěvek
Velikost písma:
18305
19.10.14 09:32

Tak děvčata, nemusíte být hned tak jedovaté. Annanei může být Romka, může to být dítě cizinců, může to být dítě hodně zaměstnaných rodičů (podnikatelů, top manažerů…) a zrovna tak to může být dcera diplomata, který byl is rodinou několik let na ambasádě v zahraničí… Samotného by mě zajímalo, kterou ze svých možností jsem se trefil. Všude tam by se problémy s českým jazykem daly logicky vysvětlit.
@annaei Prozradíš nám to?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26245
19.10.14 09:41

@Jura007

co si tak pamatuji z různých diskuzí, tak annaei má problémy se českým školstvím, s českým porodnictvím, s českou mentalitou a vůbec se vším, co se týká Čech. To jí nejspíš opravňuje kydat špínu na všechno a všechny kolem, protože z jejích prstů jsem nečetla nic pozitivního, všichni a všechno ji ubližuje.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26245
19.10.14 09:46
@majdula1 píše:
Boze muj. Tihle lidi nejenze odmaturuji, oni studuji a dokonce dostuduji i vysokou. To se pak skoro stydim, ze mam stejny titul jako tohle.

Proc? Proc???

Za mych mladych let by se devce spokojene vyucilo a nebyl by to zadny handicap.

no to ani náhodou nemáš stejný titul, protože ona bude mít lepší, zahraniční. ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
18305
19.10.14 09:49
@neumisa píše:
no to ani náhodou nemáš stejný titul, protože ona bude mít lepší, zahraniční. ;)

Tak nějak to nejspíš bude - tuzemci jsou z titulů celí poprdění.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
40270
19.10.14 09:50

@eva valoi
Jen k té Šmoulince, nesledovala jsem ji nikde jinde, ale z toho, co tu psala o nevěře a rozvodech, jsem pochopila, že ona psala, že se nikdo z jejího okolí (ani ona) nerozvedl z důvodu nevěry. Nepsala, že by se nerozvedla vůbec, ale že příčinou nebyla nevěra. Myslím, že v tomhle jí křivdíte.

Příspěvek upraven 19.10.14 v 09:53

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
40270
19.10.14 09:53

@majdula1