První hubnutí - rady

Anonymní
21.4.20 13:44

Prvni hubnuti

Ahoj holky, nikdy jsem nehubla. Az ted. Ve 24letech jsem se dostala na vahu 86kg pri vysce 170. Rekla bych ze jsem se k teto vaze,,vyzrala,, Hodne sladke, mekac taky a hodne maaalo pohybu. Vzdy jsem mela kolem 60-65kg a chtela bych se k tomu opet dostat. Vse zacalo tim ze jsem nasadila antikoncepci(tu jsem uz ale pred 2mesici vysadila)a prestala po nekolika letech kourit a VÍC jist a mene se hybat. Bohuzel vim ze nikdy nebudu pocitat zadne kalorie apod. Zkousela jsem i stahnout aplikaci kaloricke tabulky ale nemam na to bohuzel nervy. Nebavi me to a odrazuje me to. Takze, zacala jsem denne cvicit na orbitreku(45min) plus vyradila sladke, sladke piti a jim mensi porce jidla a takovym vecim sladkym a tucnym hodne se vyhybam. Nevim zda to bude stacit, nekdo jeste nejake tipy prosim? Moc dekuju :)

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3
21.4.20 14:07

Když vysadíš sladké, začneš pít víc vodu a omezíš tučné kalorické jídla tak to bude stačit, ze začátku určitě. Jestli celý den sedíš, chtělo by to přidat ještě další aktivitu, procházky, silové cvičení, apod. Nepřehánět. 4-5× týdně cvičit stačí (ale pořádně :-) ). Nech tělu čas se zregenerovat.

Časem můžeš jídelníček změnit/přizpůsobi takto: Ovoce max 2 kusy denně, ideálně po tréninku. Jez více bílkovin, rozděl je rovnoměrně během dne, přílohy menší. Zařaď místo rychlých cukrů ovesné vločky, rýži, brambory. Jez kuřecí, libové hovězí, tuňáka, tvarohy, bílé jogurty, mozarellu (třeba light, sice tuky jako takové neškodí a musíme je přijímat, ale je v ní aspoň méně kalorií). Oříšky (s těmi opatrně, jsou hodně kalorické, menší hrst je v pohodě. Dále vajíčka, kopec zeleniny. Nebudeš mít hlad a kila půjdou lehce dolů.

A ještě jez pravidelně, to je důležité, nevynechávej jídla a neřiď se pravidlem, že se už večer jíst nemá, je to hloupost. Když jdeš spát v 11, tak klidně pojez mezi 8-9. Jo a večer by bylo lepší, nejíst sacharidy, ale jen bílkoviny a tuky, třeba ta mozarella nebo vajíčka. Sacharidové jídla si nechávej před a po cvičení.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
408
21.4.20 15:06

Řekla bych, že je to dostatečné. Hlavně dodržovat i pitný režim, ale ne sladké.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
21.4.20 17:24

A myslite ze ten orbitrek je vhodny kazdy den?

  • Citovat
  • Nahlásit
408
21.4.20 17:50

Záleží, zda jste naprosto zdravá. Já se nedávno dozvěděla, že mám problém s kostmi, i když sama jsem nic nezjistila, nic mě nebolelo. A Dr. mi denní pohyb nedoporučil. Nejdřív si zjistěte, zda jste naprosto zdravá, aby to nebylo víc škody než užitku.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat