(Ne)hubnutí na rotopedu

Anonymní
21.4.20 07:53

(Ne)hubnutí na rotopedu

Ahoj, chtela bych se s vami podelit o svoji, zatim 3tydenni zkusenost s hubnutim na rotopedu. Spis jde o nehubnuti :think: Koupili jsme si domu rotoped, potrebovala bych kvuli asistovane reprodukci zhubnout par kilo. Jelikoz mi sport nikdy nebyl cizi, zacala jsem jezdit kazdy den 60minut. Ve trech tydnech jsem zatim mela jen dva dny pauzu (dcera po obede neusnula, tak jsem nemela cas cvicit :D ). Hlidam si tepovou frekvenci (120-130), jezdim na nizsi zatez rychlejsim tempem, alespon tech 60minut (obcas dam i 80-90minut). Po trech tydnech vidim na svem tele zmeny, urcite se mi zpevnily stehna, zmensilo bricho. Co me ale trochu zarazi je, ze se mi vubec nezmenila vaha :nevim:..Jidelnicek jsem neupravovala, asi jsem predpokladala, ze kdyz se takto pustim do cviceni, nejake kilo dolu pujde. Samozrejme jsem rada, ze na sobe na pohled vidim zmenu, ale potrebovala bych kvuli doktorce dat dolu nejake kilo vaze :zed: ma nekdo podobnou zkusenost s hubnutim na rotopedu?

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
48
21.4.20 07:57

To seš vážně dobrá!!! Já chci zhubnout 6kg, ale nedokáží se tak vyhecovat jak ty a dodrzet vážně mesic v kuse :( ale… rekla bych, ze je to zcela normalni co popisujes.Ja začala hubnout az 3. mesic po uprave jidelnicku a pravidelnem cviceni…Drz se a neprestavej! :kytka:

Příspěvek upraven 21.04.20 v 07:59

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8016
21.4.20 07:58

Svaly jsou těžší než tuk, proto ta změna a kila stojí. Přidej si více bílkovin do jídelníčku, více než sacharidů, třeba se to pohne.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21.4.20 07:59

Bohuzel bez zmen jidelnicku nemas sanci, vim o tom sve. Nabral jsem vahu i pri 5000km na kole za rok. Pokud v nevhodny moment jis nevhodne slozenou stravu. Jidlo 90%, sport 10%. Jedine pokud bys jezdila 7× tydne 3 hodiny tak si snidej klidne rizky (prehanim)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24409
21.4.20 08:02

Vaha muze jit i nahoru, rid se centimetry, svaly jsou těžší než tuk

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
21.4.20 08:06

Diky vsem, asi to proste bez upravy jidelnicku nebude :? kdyz uz jsem si najela nejaky svaly, tak budu pokracovat dal, snad se dockam vysledku, ktery potrebuju :)

  • Citovat
  • Nahlásit
1168
21.4.20 08:07

Tak předně gratuluji k odhodlání a výdrži :palec:
Bohužel, bez úpravy jídelníčku to nepůjde :nevim: Já se třeba vyjedla na 67/167 a vypadala jsem fakt strašně, tři pneumatiky a p.del jak valach :roll: Přitom jsem nejedla nějaké šílenosti.
Nechala jsem si udělat jídelníček od poradkyně ( magistra v lékárně, žádná rychlokvaška z kurzu ) a koupila si eliptical. Myslím že je lepší když zapojíš i horní polovinu těla. Za čtyři měsíce bez problému 12 kg dole :)
Zkus napsat co třeba tak v běžný den všechno sníš.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1013
21.4.20 08:14

Tak za 3 týdny nemůžeš čekat zázraky, chce to výdrž a tpělivost. jídelníček tvoří 80 % úspěchu, stačí malé změny - více zeleniny, nejíst sladký a pít pít pít (VODU!!!). Já zhubla jen s rotopedem přes 30 kilo, takže vím, že to jde. Zkus prostudovat ještě metodu HIIT, je to masakr, ale ušetříš trochu času a nebude to „nuda“. Držím palce, výsledky stojí za to! :mavam:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1884
21.4.20 08:33

Na rotopedu určitě nijak extra svaly nenabereš, takže bych se spíš zkusila zaměřit na tu stravu.. on rotoped v tak nízké tepovce není bůhvíjaký výdej, a jestli máš tendenci se za cvičení ještě nějak „odměnit“, tak se do bůhvíjakého kalorického deficitu nedostaneš. Zkus si zapsat pár dní do kalorických tabulek, co a kolik jíš, a uvidíš ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1093
21.4.20 09:04

Cvicit kazdy den je nesmysl.bez zmeny jidelnicku to taky nepujde

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
325
21.4.20 09:26

Svaly jsou sice tezsi nez tuk ale zase lidi se tim az moc opijeji. Ty opravdu muzes nabirat pokud jis spatne-az moc. Pores si urcite to jidlo. Ja jen jidlem bez pohybu dala dolu 7kg, dalsi kazde kilco uz musim vydrit i pohybem. Pozor-pisu i pohybem. Takze stahnout si kaloricke tabulky, vypocitat si sve hodnoty a zacit si delat trosicku jasno v tom jak jis. A v rotopedu pokracovat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6049
21.4.20 09:28

Já jízdu na kole/rotopedu miluji, po novém roce jsem oprášila rotoped a jela a víš co výsledek taky nula :mrgreen: ale jo, stehna jsou lepší. Ale poporodní břicho na mě stále visí. :zed: :mrgreen: Ale při kojení jsem byla zvyklá jíst a jíst, a teď zvyk zůstal a kojení skončilo. Musím zapracovat na jídelničku, ale to je u mě boj na dlouhou trať. Takže cvičím, teď už jezdím i venku, ale užívám si endorfini a buduji fyzičku.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3
21.4.20 09:51

Po trech tydnech vidim na svem tele zmeny, urcite se mi zpevnily stehna, zmensilo bricho. Co me ale trochu zarazi je, ze se mi vubec nezmenila vaha :nevim:..Jidelnicek jsem neupravovala, asi jsem predpokladala, ze kdyz se takto pustim do cviceni, nejake kilo dolu pujde.

Nesmíš se tolik soustředit na váhu, svaly ti teď ztěžkly, váha stojí, jestli změny vidíš, obvod pasu je menší = pálíš tuk. Takže je vše v pořádku. Přidal bych bych do tréninku cviky na vrchní část těla nebo líp cvičit komplexní cviky. Až zapojíš celé tělo, váha ještě možná trošku poroste, ale třeba taky ne. Neboj za 2 měsíce z tebe nebude Arnold a váha půjde postupně dolů. Nevaž se každý den.
Musíš upravit jídelníček, páč to je úplný základ a bez toho to nepůjde. Nemusíš dělat drastické změny. Udělej je postupně, pokud nemáš silnou vůli a nedokážeš ten režim držet dlouhodobě.

Já teď shodil 8 kilo a asi ještě 4 mi zbývají do úplné spokojenosti. Ale u mě to bylo plánované. Na zimu přibrat, na léto shodit (já cvičím trošku víc).. ;)

Držím palce

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3788
21.4.20 10:00

Jako ta změna jídelníčku nemusí bejt drastická, pokud nejíš vyloženě jako prase. Mně stačí přestat jíst sladkosti z obchodu, jen občas upeču něco domácího sladkého, omezit fastfood (max 2× za měsíc si dám) a přidat zeleninu. Ale teď třeba doma cvičím (činky + klasickej domácí workout na zadek, břicho a nohy) poctivě měsíc, 4× týdně 40 minut, jim dobře, a váha stejná a tělo taky. Tohle neznám a pekelně mě to štve :mrgreen: ale moje tělo reaguje víceméně jen na kardio, který teď nemám - baví mě běhat jen na páse a ten doma nemám kam dát. Tak snad brzou otevřou fitka :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6712
21.4.20 10:14
@Anonymní píše:
Ahoj, chtela bych se s vami podelit o svoji, zatim 3tydenni zkusenost s hubnutim na rotopedu. Spis jde o nehubnuti :think: Koupili jsme si domu rotoped, potrebovala bych kvuli asistovane reprodukci zhubnout par kilo. Jelikoz mi sport nikdy nebyl cizi, zacala jsem jezdit kazdy den 60minut. Ve trech tydnech jsem zatim mela jen dva dny pauzu (dcera po obede neusnula, tak jsem nemela cas cvicit :D ). Hlidam si tepovou frekvenci (120-130), jezdim na nizsi zatez rychlejsim tempem, alespon tech 60minut (obcas dam i 80-90minut). Po trech tydnech vidim na svem tele zmeny, urcite se mi zpevnily stehna, zmensilo bricho. Co me ale trochu zarazi je, ze se mi vubecA nezmenila vaha :nevim:..Jidelnicek jsem neupravovala, asi jsem predpokladala, ze kdyz se takto pustim do cviceni, nejake kilo dolu pujde. Samozrejme jsem rada, ze na sobe na pohled vidim zmenu, ale potrebovala bych kvuli doktorce dat dolu nejake kilo vaze :zed: ma nekdo podobnou zkusenost s hubnutim na rotopedu?

A podle čeho si počítala tepovou frekvenci? Optimální pro hubnutí je aerobní cvičení na 75-90% maximální tepové frekvence. Maximum je 220 - (tvůj věk), např. pokud ti je mezi 31-36 lety 75% tvá optimální tepová frekvence pro spalování je 140 tepů za minutu. 130 tepů za min. je pro věkovou skupinu 43-50 let. Musíš přidat zátěž a jet aspoň 40 minut tak, že se potíš a přidala bych i zpevňující cvičení..Zhubla jsem tak 10 kg

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat