Roupy

Napsat příspěvek
12980
17.11.11 12:16

Hele mojí dceři je 12 a ten zadek neukáže mě, natož doktorce , což jsem lékařce naznačila a ta to pochopila..
Preventivně jsme si každý z rodiny jeden vzaly, dcera dobere 3..už ted po pár dnech jsou příznaky pryč..Opravdu to nic není.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10664
17.11.11 12:31

Zdá se mi to nebo je v názvu diskuse opraveno i na y ?
Já si teda hledala v pravidlech českého pravopisu a roup je podle vzoru pán, takže roupi-páni…nebo se mýlím ? :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10664
17.11.11 12:37
Lizbeth píše:
Hele mojí dceři je 12 a ten zadek neukáže mě, natož doktorce , což jsem lékařce naznačila a ta to pochopila..
Preventivně jsme si každý z rodiny jeden vzaly, dcera dobere 3..už ted po pár dnech jsou příznaky pryč..Opravdu to nic není.

Já vím, že to nic není, jsou horší věci, jen mám obavy, aby tam zítra naše mudra byla ! :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10664
17.11.11 13:16
Barbarella75 píše:
Ahoj!
Moje dcerka nastoupila v září do školky a za 2 týdny, že jí svědí zadeček. A jenom přes den nebo podvečer. Tak čekala jsem několik dnů, myslela jsem, že to bude taky opruzení ze špatně utřeného zadečku, mazala bepantenem a nic. Pak už jsem fakt myslela na parazity,ale já jsem nic neviděla.I v noci jsem jí svlékla a koukala na zadek 8-o :mrgreen: a nic tam nebylo. Skočila jsem k MUDře a ona hned, že jí dá Vermox - tabletky na různé parazity pro děti.Za 3dny bylo po svědění. Za měsíc mám dát tabletku zas. Hygienické opatření - doporučení od dr - utírat dezinfekcí záchodové prkýnko, pořádně mýt ruce dezinfekčním mýdlem, spodní prádlo prát na 60st a výš, vytírat byt/dům na mokro alespoň obden, jíst čenek v pomazánach, jídlech a nejíst sladkosti.
Toť vsjo.
Zkuste dokiho, ten prášek musí dostat. :mavam:

Teď jsem tvůj příspěvěk četla znovu a koukám, že svědění taky jen odpoledne nebo večer, jak u nás, takže nic vyjímečného. :wink:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9847
9.9.12 19:07