Rozdělení sourozenců ve školce

542
26.3.15 14:21

Rozdělení sourozencu ve školce

Ahojky,
mám dva syny, jeden v září bude předškolák a druhý v září nastoupí do školky. Máme smíšené třídy, tudíž může k bráchovi. Já, ale váhám jestli je dát dohromady.
Protože doma si dělají naschvály, bijou se, žalujou na sebe, staršímu vadí, že menší opakuje věci po něm atd.adt. Když přijdu pro staršího do školky s menším bráchou, tak straší je zklamaný, že jsem nepřišla sama. No prostě, že by se láskou sežrali, to zrovna ne.
Váhám, jestli se nebudou mít plné zuby.Sice do stejného oddelení přijdou i mladší kamarádi, které menší zná, takže si myslím, že bude každý se svýma kamarádama.
Na druhou sranu, když mladšího dám jinam, nikoho tam nebude znát a nevím jak se adaptuje, bude tam muset být celý den. Prosím o rady a zkušenosti.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5230
26.3.15 14:25

Já bych je rozdělila. Jsem učitelka ve školce a sourozenci se o sebe v 90% případů ve školce vůbec nezajímali, byli rádi, že si můžou hrát s vrstevníky.
Svoje děti bych taky určitě rozdělila (což naštěstí nemusim řešit, páč jsou u nás předškoláci oddělený) uplně jim stačí odpoledne spolu, sice se maj rádi a servat se taky dokážou slušně

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30971
26.3.15 14:26

@santape No a nebo starsi zacne branit mladsiho. To, jak se projevuji (perou) doma nemusi mit nic spolecneho s tim, jak se budou k sobe chovat mimo domov.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
314
26.3.15 14:28

Já jsem měla každého zvlášť. Je pravda, že tehdy to jinak nešlo, v synově třídě byl plný počet dětí, uvolnilo se místo v druhé třídě, dceři tehdy bylo 2 a půl roku, tak jsem byla ráda, že mi jí vzali do školky. Ale ona je extrovert od narození, takže neměla problém s adaptací, dokonce si ji učitelky chválili, že tam zapadla, jako kdyby tam chodila už rok…