Rozhodnutí, které jsem si rozmyslela

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 25.04.19 08:03
Rozhodnutí, které jsem si rozmyslela.

Dobré ráno,
Omlouvám se za anonym. Ale je to velmi citlivé téma. Před dvoumi dny jsem zjistila, že jsem těhotná. Studuji prvním rokem VŠ. Mám stálého přítele a jsme ekonomický zajištěni. Ale vyskytl se problém a to s tím, že jsem nechtěně otěhotněla, co se týče mé mamky, tak jsem ji to řekla a ta nadšená nebyla ale drama z toho také nebylo. Měla jsem si rozmyslet či si mimčo nechat či ne. Ale zároveň mi vysvětlovala jak by se to nehodilo, že studuji. A že mám 3 roky ještě před sebou já si neužiji zbytek mladí a tak podobně. Ale na jednu stranu je to moje volba. Jsem dospělá, ale včera jsme se o tom bavili. Vytáhla na mě tátu i když řekla že se na to koukat nemám, že je to opět má volba. Měla jsem se rozhodnout hned v ten večer. Dnes jdu k doktorovi a já se rozhodla pro miniinterupci, z důvodu že by to pro všechny bylo nejlepší. Jenže teď je nový den a já váhám. Myslím si, že by to nemuselo být tak hrozné jak mi popisovala. Škola se dá zvládnout i na dálkově. Myslím, že by to bylo tedy opravdu těžké ale když se chce tak všechno jde. Tak nevím, když jsem se tedy rozhodla tak byla opravdu nadšená, v tom smyslu, že jsem učinila moudré rozhodnutí. A že je rada že nebudou komplikace apod. Omlouvám se za takový dlouhý sloh. Ale ve zkratce to napsat nešlo. Nevím zda jít na umělé přerušení či ne, a nějak jí to vysvětlit. Podle poslední MS a OVU jsem zhruba v 6tt. Ale přesně to určit si netroufnu. :zed:

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 Další »
Reakce:
Petra Z
Hvězda diskuse 52779 příspěvků 25.04.19 08:06

No a co na to přítel???

Keyllah
Extra třída :D 11860 příspěvků 25.04.19 08:07
@Anonymní píše:
Dobré ráno,