Setí semínek - mohu už teď začít?

2000
26.3.21 10:15

Sázení semínek

Ženy zahradnice, já jsem brutální amatér proto si sem jdu pro radu :mrgreen: Vždycky za kytky utratim majlant a pak mi přes zimu stejně chcipnou :lol: A proto si říkám, že by pro mě byla levněji varianta si je vypěstovat :mrgreen: A proto se ptám! Když si nakoupím semínka, zasadím do květináče a už teď mrsknu ven je nějaká šance, že ty kytky vyrostou? :lol:

Příspěvek upraven 26.03.21 v 10:50

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
32
26.3.21 10:17

Ahoj, hele zrovna včera jsem sazela :D Myslím, že už je dost teplo, v příštích dnech to má jít nahoru, takže za mě asi dobrý :D

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3512
26.3.21 10:17

Záleží, co. Něco musíš předpěstovat ve skleníkových podmínkách, něco může jít rovnou ven. Teplota klíčení, odolnost proti mrazíku a ideální doba výsadby je většinou na pytlících.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7410
26.3.21 10:20

@PeBa12 záleží co konkrétně. Jsou tam velké rozdíl. Obecně, že pichnes semínko do hlíny a hodíš ven a krásně to poroste, je blbost :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
588
26.3.21 10:36

Tak jednak seminka se sejou, sazenice se sazej :D A druhak, kazda kvetina, bylina i zelenina ma jine pozadavky na kliceni. Nektere se musi predpestovavat uz od ledna, některé musi mit na kliceni teplotu pudy aspon 20 stupnu, jine 10, neco potrebuje stridani teplot, neco vyklici jen na svetle… :nevim: Takze teoreticky jo, je mozny sehnat neco, co by slo ted pichnout do kvetinace, hodit ven a ono by to vyrostlo, ale otazka co a jestli zrovna to chces mit :lol:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
26.3.21 10:40

Ahoj. Tady máš docela šikovné stránky, kde najdeš kdy co sázet. Pokud si nebudeš jistá, tak prostě do Googlu zadej „jak pěstovat xxx“ a aspoň v jednom z odkazů většinou najdeš celkem spolehlivej návod :mavam:.

https://www.ireceptar.cz/…dreviny.html

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2789
26.3.21 10:51